יום שלישי, 6 באוגוסט 2019

מפלט אחרון/ נעמה סכר

"... 'התינוקת שלי... אני חייבת לדעת שהיא בסדר. אני לא יכולה לאבד אותה...לא. זה לא קורה. לא עכשיו. אני עדיין לא מוכנה להפרד ממנה'...'תקראו לרופא המיילד. מהר! תתחילו ליילד אותה ובואו נגמור עם זה כבר!'..."
על מה הספר? איימי, הנמצאת בהריון לא מתוכנן, יולדת תינוקת, שאותה היא מתכננת למסור לאימוץ לאחר הלידה. למרות זאת, ברגע שהיא רואה את התינוקת, היא מתחרטת, אבל זה מאוחר מדי... כשהיא פוגשת את כריס (שגם לו יש עבר שרודף אחריו), היא חושבת שעכשיו החיים שלה יהיו טובים יותר, אבל נתקלת בעוד ועוד קשיים... 
מה אהבתי? את זה שהעלילה מסופרת פעם מהצד של איימי, ופעם מהצד של כריס. נכון שזו טכניקה, המופיעה בספרים רבים, אך פה היא נכתבה בצורה מוצלחת במיוחד. 
מה פחות אהבתי? הסופרת ישראלית, ולמרות זאת העלילה מתרחשת בשיקגו והדמויות בעלות שמות אמריקאים. אולי זה נעשה על מנת להפיץ את הספר בחו"ל, אך לי זה הפריע.
לסיכום, ספר מרתק, רומנטי וגם מותח. מומלץ.
"מפלט אחרון"
מאת נעמה סכר
הוצאת יהלומים
מחיר: 98 שקלים.
להשיג ברשתות הספרים ובאתר:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה