יום שני, 17 בפברואר 2020

שאני אשפוך סבון כלים על הספוג שלי?????

אמנם תמיד אני מחפשת קיצורי דרך במטבח, אבל תמיד מדובר בתחום הבישול.
הפעם הופתעתי לגלות קיצור דרך בתחום שטיפת הכלים, ומדובר על משהו שכנראה בחיים לא הייתי חושבת עליו...


אתם מכירים את זה שאתם לוקחים את ספוג הניקוי (הסקוטש), שופכים עליו סבון כלים, ומתחילים לשפשף?
אז מעכשיו זה הולך להשתנות.
ולא, אני לא מתכוונת לשפשוף. עדיין תצטרכו לשפשף את הכלים כדי שהם יתנקו.
אני מתכוונת לשלב שפיכת הסבון על הספוג.
חברת Aidor International, חברה ישראלית לפטנטים ומוצרים חדשניים ומהפכניים, השיקה את החבר החדש שלכם במטבח: Easy Squeeze
מדובר בכרית ניקוי בעלת פורמולת סבון, הנמצאת בתוכה, כך שכאשר אתם שוטפים את הכרית ולוחצים עליה, יוצא סבון, ומייתר את הצורך בסבון כלים נפרד.
הסבון מספיק לכ-300 כלים, ואחרי שהוא נגמר, אפשר להשתמש בכרית הניקוי ככרית ניקוי רגילה.
ניסיתי את כרית הניקוי, ואין ספק שזו אטרקציה. האם אני אשתמש בה באופן קבוע? לא בטוח.
מה שכן, לקמפינג הבא בטוח אקח אותה. אין ספק שזה פתרון נהדר (במקום לארוז בתיק סבון כלים, ולגלות למחרת שכל הבגדים הפכו להיות סבוניים במיוחד ועם ריח לימוני. סיפור אמיתי😪).
מחיר: 15 שקלים למארז של שלישיה.
להשיג ברשת "סופר יודה" ובאתר:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה