יום שני, 2 בנובמבר 2015

חדש- קרם מייקאפ CC מבית סבוקלם

אחד הדברים שאני משתדלת מאוד להקפיד עליהם הוא עניין הטיפוח.
אין מצב שאלך לישון עם איפור, לנקות את הפנים היטב לפני השינה זה must מבחינתי, ובבוקר אני תמיד מקפידה למרוח קרם לחות וקרם הגנה מתחת למייקאפ.
הבעיה היא ששגרת טיפוח ואיפור לוקחת זמן, ולמי יש זמן בבוקר?
לשמחתי, בשנים האחרונות חברות הטיפוח עושות לנו קיצורי דרך. אם לפני כמה שנים התלהבנו לגלות מוצרים חדשים, המשלבים שני מוצרים באחד- היום כבר אפשר למצוא שלושה מוצרים במוצר אחד.
אחד המוצרים האלו הוא קרם CC של סבוקלם.
במריחה אחת מקבלים טיפוח לעור, גוון אחיד והגנה מפני קרני השמש.
וכבונוס- המראה המתקבל הוא גם זוהר ונקי.
התנסיתי במשך כמה ימים בקרם והייתי מאוד מרוצה. הקרם נטמע בעור בטבעיות, התחושה על העור נעימה מאוד, הוא מכסה בדיוק כמו שצריך- לא יותר מדי ולא פחות מדי ומעניק גימור מט ללא מראה שומני. התלבטתי אם לצרף תמונה שלי עם הקרם מאחר ואני לא מפרסמת תמונות שלי בדרך כלל בבלוג, אבל החלטתי באופן חגיגי ומיוחד להיחשף. אז קבלו...

הקרם מוצע בשלושה גוונים שונים- בהיר, בינוני ושזוף.
רוצות להתנסות?
את הקופון המצורף תוכלו להציג בסלולר או מודפס, ועל כל קניה בסופרפארם תוכלו לקבל מייק אפ CC קרם במתנה בגודל מיוחד של 10 מ"ל! (שליש מוצר אמיתי). שימו לב שהמבצע מוגבל בזמן. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה