יום חמישי, 25 בפברואר 2016

נשנושי בריאות של שופרסל-כשמתחשק משהו מתוק

נשנושים, נשנושים... מה לעשות שכל היום בא לי לנשנש?
עברו כבר ארבעה חודשים מאז הלידה האחרונה, ולמרות שאני כל כך משתדלת- אני לא מצליחה להפסיק לנשנש. ואיך אפשר לרזות ככה?
כרגיל, שופרסל החליטו לעזור לי (יכול להיות שזה לא היה מכוון דווקא אלי, אבל נעים לי לחשוב ככה:), והוציאו פריכיות אורז קטנות עם תיבולים שונים.
אני ניסיתי את הפריכיות בתיבול שמן זית וזעתר ופריכיות דגנים מלאים.
הפריכיות מכילות כ-6 קלוריות לפריכית, והן באות בשקית קטנה, שנראית כמו חטיף. על הילדים שלי זה עבד:)
בתי אפילו אמרה שזה "טעיב מאוט!"
ולמי שלא מסתפק בפריכיות הקטנות- שופרסל הוציאו חטיפי פריכיות, שנראים כמו חטיפי אנרגיה. הם מצופים בשוקולד (אני טעמתי את השוקו תות), ומכילים 95 קלוריות בלבד. רעיון מקסים. מי שמתחבר לפריכיות יאהב את זה מאוד.
מוצר נוסף שניסיתי השבוע הוא חטיף דגנים עם שוקולד מריר, המכיל 86 קלוריות. החטיף טעים, דומה בטעמו למתחרים, וזו גם כן אופציה מצויינת לנשנוש.
אז שיהיה לכם יום פריך וטעים!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה