יום חמישי, 25 בפברואר 2016

ליאורה שוורץ מנצור- לקבל הכוונה בעזרת הקלפים

אתמול פגשתי אשה מקסימה בשם ליאורה שוורץ מנצור.

ליאורה מגדירה את עצמה כ"מובילה בתהליכים בשילוב תקשור בקלפים, אנרגיות, מדיטציות, חיוכים. אמא, רעיה, מאמנת רוחנית, מטפלת ומדריכה".
נפגשנו בשעות הבוקר. עדיין לא ידעתי למה לצפות.
ברגע שראיתי את ליאורה כבר נרגעתי. היא משדרת משהו מאוד נעים וחם.
שוחחנו קצת על מה שהיא עושה.
ליאורה משלבת כמה סוגים של קלפים. ביניהם קלפי מודעות וקלפי תהילים.
הקלפים עוזרים לאדם שמולה להבין היכן הוא נמצא, מעוררים אצלו מודעות לנושאים שונים, ונותנים לו הדרכה להמשך הדרך.
חשוב לדעת שאין שום ניבוי של העתיד, אלא רק הדרכה להווה, ולכן אין עם הקלפים בעיה הלכתית.
הסתקרנתי מאוד לדעת מה הם קלפי התהילים, מאחר ומעולם לא נתקלתי בקלפים כאלו.
הקלפים כוללים פסוקים, איורים, מסרים ותמונות. הם גם מייעצים אילו פרקים בתהילים כדאי לקרוא. 
ליאורה חילקה את הקלפים לקבוצות. התבקשתי בכל פעם לערבב קבוצה אחרת של קלפים ולבחור מתוכה קלף אחד. ליאורה נתנה לי מסר מתוך הקלף, אשר התאים למצב בו אני נמצאת.

לאחר מכן, ליאורה הציגה לי שני סוגים של קלפי מודעות. לפי הקלפים היא עזרה לי להבין כמה דברים אשר מתרחשים בחיי, ועזרה לי לקבל החלטות לגבי ההמשך.

יצאתי מהמפגש איתה מוקסמת ומחוזקת.
אני ממליצה לכל אחת ואחד מכם לתת לעצמכם מתנה- פגישה עם ליאורה.
זו יכולה להיות פגישה אישית פנים אל פנים (באזור המרכז), וזו יכולה להיות אפילו שיחה טלפונית או דרך הסקייפ!
כל אחד מאיתנו זקוק לפעמים להכוונה ולעזרה.
ניתן ליצור קשר עם ליאורה בטלפון    0528780108
או דרך הפייסבוק: https://www.facebook.com/liorams8/?pnref=lhc
אז שיהיה בהצלחה:)






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה