יום חמישי, 3 במרץ 2016

חדש- טיטולים פרימיום עם איורים!

כבר כמה שנים שיש ביני לבין בעלי חלוקה. הוא מחתל ואני מאכילה.
זה התחיל מזה שהוא נגעל עד עמקי נשמתו כשהילדים מתלכלכים מהאוכל, ואני מזדעזעת מהמחשבה לנגב למישהו אחר את הטוסיק (אפילו שזה הטוסיק הכי מתוק בעולם:)
אבל מדי פעם אין ברירה. אחד מאיתנו נשאר לבד עם הילדים, ואז צריך למלא את התפקיד של השני.
כשבעלי צריך להאכיל את הילדים הוא עושה את זה, כי אחרת הם פשוט לא יאכלו...
וכשאני צריכה לחתל את הילדים אז... טוב. ברור שאני עושה את זה. אני לא אשאיר אותם עם חיתול גדוש עד שהבעל יחזור...
למזלי הגדולים כבר גמולים, ועכשיו יש לי רק אחת לחתל.
כדי להפוך את המלאכה הזו לקצת יותר נעימה- טיטולים יצאו עם מהדורה חדשה ומאויירת. 
כל שלב מאופיין באיור אחר.
שלב 2-איורי חיות.
שלב 3- כלי רכב.
שלב 4- צורות.
שלב 5- כלי נגינה
שלב 6- פריטי לבוש
האיורים חמודים ומשמחים, והאיכות היא אותה איכות מוכרת של מוצרי טיטולים. 
שימו לב- המהדורה מוגבלת! אז אם אתם רוצים גם כן לחתל בכיף-רוצו לחנויות לפני שיגמר...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה