יום רביעי, 16 במרץ 2016

חדש על המדף- חטיפי דגנים, ופלים מצופים,קצפיות מרנג ועוגיות שוקולד צ'יפס

כמה מוצרים מומלצים נחתו באחרונה על שולחני ובקיבתי. חירפתי את נפשי וזללתי אותם. שרדתי כדי לספר:
כוח דגנים - סדרת חטיפי 7 דגנים מלאים לילדים בטעמי בננה, שוקולד ותות
חברת רפאל'ס השיקה סדרת חטיפי גרנולה חדשה לילדים. החטיפים החדשים מיוצרים מדגנים מלאים בלבד, ללא שומן טראנס, ללא צבעי מאכל ודלי נתרן. ואם כל זה לא מספיק לכם- כל חטיף מכיל עד 70 קלוריות בלבד! כך שזה גם בריא וגם דיאטטי. ואם גם זה לא מספיק לכם, אז בנוסף לכל זה, החטיפים גם טעימים מאוד! אני אהבתי במיוחד את חטיף השוקולד כי בכל זאת... שוקולד... אבל גם החטיפים בטעמי תות ובננה הפתיעו לטובה. לכל אריזה מצורף מגנט מיוחד ובו תמונות מאויירות של דמויות הסדרה. החטיפים מצויינים כחטיף בין הארוחות או כארוחה קלה בדרך לגן (לילדים) או לחדר כושר (במקרה שלי). שמחתי להכיר חטיפי דגנים, שהם גם בריאים וגם טעימים.
מחיר מומלץ לצרכן: 9.90-12.90 לאריזה
כשר פרווה בהשגחת חוג חתם סופר ובכשרות הרבנות חדרה. 

מינימן-מיני ופלים מצופים בטעם שוקולד
"לאאא!!!! איך עשית לי את זה???" צעקתי היום על בעלי כשראיתי שהוא השאיר את החבילה של המיני ופלים החדשים מבית מן פתוחה על השיש. לא משנה כמה אני מנסה לשמור על הגזרה. יש דברים שאי אפשר לעמוד בפניהם, וכל מוצר שמגיע מהמפעל של מן עומד בכבוד בקטגוריה הזו. המוצר החדש הוא קוביות ופלים מצופים בטעם שוקולד, אשר מגיעים באריזה משפחתית. כמו שאר מוצרי מן, גם מוצר זה הינו טבעוני לחלוטין (וטעיםםם לחלוטין). 
לדברי אבי פקר, מנהל השיווק של מן, בעונת החורף צורכים יותר ופלים משאר העונות, ובמהלך השנים חל גידול בצריכת ופלים בישראל (כנראה שזה בגללי). כבר כתבתי בעבר על מן, ועל הסיור שערכתי במפעלם. מאז אותו סיור מהנה אני מחבבת אפילו יותר את מוצרי החברה, ולכן כמובן שאני ממליצה לנסות את הופלים החדשים והכל כך טעימים...
מחיר מומלץ לצרכן:  7.90 שקלים.
כשרות הרב לנדא אב"ד דבני ברק ושל הרב אבוחצירא-רב העיר רמלה (פרווה).

קצפיות מרנג בטעם וניל ותות
הקצפיות (נשיקות) החדשות של אחוה כל כך יפות וענוגות, שחבל לאכול אותן. אבל, מצד שני, חבל גם לא לאכול אותן. הן מכילות רק 15 קלוריות ליחידה...
למרות מספר הקלוריות הנמוך הקצפיות טעימות מאוד. כשאכלתי אותן נזכרתי איך בילדותי הייתי הולכת עם אבא שלי לבריכה, והוא היה קונה לי "נשיקות" בקיוסק. כשאוכלים מאכל שמזכיר את הילדות זה הכי כיף בעולם... 
למרות הפיתוי לאכול את כל הקופסא- אני אוכלת את הקצפיות בקמצנות, ובכל בוקר נותנת לילדים "נשיקה" אחת כשהם הולכים לגן.
מחיר מומלץ לצרכן: 11 שקלים לאריזה
כשרות בד"צ העדה החרדית ירושלים (פרווה).

עוגיות שוקולד צ'יפס-עוגיות פריכות עם 37% שוקוצ'יפס בכשרות מהדרין

עוגיות השוקולד צ'יפס החדשות מבית אחוה טעימות מאוד, נימוחות, ומכילות כמות גדולה של שוקולד צ'יפס (37%!).
העוגיות משווקות באריזה של 200 גרם, והן מצויינות לאירוח.
עכשיו ניתן לרכוש אותן במחיר השקה מיוחד- 6 שקלים בלבד!
מחיר מומלץ לצרכן: 6 שקלים.
כשרות בד"צ העדה החרדית ירושלים (פרווה).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה