יום חמישי, 1 בדצמבר 2016

יו, איזה טעים! אתם הכנתם? לא, זה שופרסל...

בקצב החיים המודרניים, כשאנחנו עסוקים בלרוץ מהגן לעבודה לבית ספר לחוגים של הילדים לעשות כביסות לנקות.... למי יש זמן לבשל?
אז למרות שאני אוהבת לבשל- לפעמים נחמד לי שמישהו אחר עושה את זה במקומי, ומתפנה לי זמן לעשות דברים אחרים.
בעבר, כשמישהו היה קונה אוכל מוכן, הוא היה עושה את זה בחשאיות, שלא יידעו, כי זה לא נחשב כמו לבשל הכל לבד... גם חברות הקייטרינג המוכרות אוכל מוכן לא היו נפוצות כל כך כמו היום. אני זוכרת שפעם הלכתי עם חברה לחנות, המוכרת אוכל מוכן, מכיוון שאמא שלי ביקשה ממני לקנות עבורה כמה דברים, והחברה כל כך התלהבה שיש חנות כזו. היא בכלל לא ידעה שדבר כזה קיים! טוב, זה היה לפני שנים רבות. היום קל מאוד להשיג אוכל מוכן.
אבל אם כבר רוצים לחסוך זמן- אז למה לא לקנות את האוכל המוכן במהלך הקנייה שלנו בסופר?
לשמחתי שופרסל הוסיפו לאחרונה למותג הבית שלהם סדרה חדשה, הנקראת "מטבח ישראלי".
 בסדרה החדשה ניתן למצוא מגוון מרקים מוכנים ארוזים: מרק אפונה, מרק ירקות, מרק עדשים, מרק עגבניות, מרק כתום ומרק ירקות דל קלוריות.
ניתן למצוא גם תבשילים שונים: אורז אסייתי, אושפלאו, נודלס מוקפץ וקוסקוס עם ירקות.
שמחתי לגלות שמי שמייצר את התבשילים עבור שופרסל היא חברת מבושלת ממבוא חורון, חברה שאני מכירה כבר זמן רב את המאכלים הטעימים שלה...
השבוע ניסיתי את תבשיל האורז בסגנון אסייתי. התבשיל מכיל אורז עם ירקות וביצים. 
מיד אחרי שצילמתי טעמתי את התבשיל. טעמתי כף ועוד כף ועוד כף, ורק אחרי שחיסלתי חצי מהכמות נזכרתי שרציתי לשמור למשפחה, שיאכלו גם.... התבשיל טעים מאוד! פתרון נהדר למי שרוצה לחסוך זמן בבישולים או סתם רוצה לקנות אוכל טעים.
התבשיל מגיע בקופסא שניתן לחמם במיקרוגל, כך שזה יכול גם להיות פתרון נהדר לקחת לעבודה.
אחרי שטעמתי את התבשיל הזה אין ספק שאני רוצה לנסות את שאר התבשילים....

בתאבון!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה