יום ראשון, 4 בדצמבר 2016

ד"ר מאור ניב-רופא השיניים שיעשה לכם חשק לעשות סתימה

מי אוהב רופאי שיניים? כנראה שאף אחד. רוב חבריי שונאים רופאי שיניים. היחידים שעוקפים את רופאי השיניים במדד השנאה הם פקחי התנועה, שמהם אנשים סולדים אף יותר.
בדרך כלל, כשמתחילה לכאוב לי השן, אני מנסה לשכנע את עצמי שאני מדמיינת, כי אם במקרה השן כואבת באמת- זה אומר שאצטרך ללכת לרופא, שיחטט בשיניי, יקדח, יעשה לי צמרמורת וכאבים איומים, וכל זה תוך כדי שהוא מדבר עם הסייעת על נושאים שלא מעניינים אותי בכלל.
אבל מסתבר שלא כל רופאי השיניים מתנהלים כך. מסתבר שאפשר לעבור טיפול שיניים ואפילו להנות! נשמע מוזר? מעניין? מסקרן?
לפני כשבוע וחצי הגעתי למרפאתו של ד" ר מאור ניב בפתח תקווה. 
כשנכנסתי למרפאה חששתי, שאולי טעיתי והגעתי לספא. העיצוב של המרפאה מרגיע, נעים וגם חדשני. אין שום דמיון בין עיצוב המרפאה של ד"ר ניב לעיצוב כל מרפאות השיניים, שבהן הייתי בעבר, שהיו כולן קרות ומנוכרות.
התפלאתי גם לראות שאין תור, מלבד המטופלת שהייתה באותו זמן בטיפול. מרינה, אשתו של ד"ר ניב, אשר גם מנהלת את המרפאה וגם משמשת כשיננית, הסבירה לי, שהם משתדלים לרווח בין התורים, על מנת שהמטופלים לא יצטרכו לחכות זמן רב. ואם ישנו עיכוב- מיד מרינה מתקשרת למטופל, ומבקשת ממנו להגיע כמה דקות מאוחר יותר, על מנת שלא "יתייבש" במרפאה.
שאלתי את מרינה לפשר המוזיקה, ששמעתי בוקעת מתוך חדר הטיפולים, והיא הסבירה לי שזו המוזיקה שהמטופלת בחרה. "מה?" שאלתי. כדי שאבין יותר טוב- הכניסה אותי מרינה לתוך החדר, שם ראיתי מחזה מוזר: המטופלת שוכבת על מיטת הטיפולים, ולפניה מסך מחשב, והיא יכולה לבחור אילו שירים היא רוצה לשמוע במהלך הטיפול. מרינה הסבירה לי שכך המטופלים מרגישים יותר בנוח, ופחות חושבים על הכאב ואי הנוחות שכלולים בטיפול.
מעל פיה הפעור של המטופלת ישב ד"ר ניב עם טלסקופ, אשר דרכו הוא צפה בפיה של המטופלת. טלסקופ?! כן, טלסקופ. בשלב זה ד"ר ניב בירך אותי לשלום, וסיפר לי על שיטת הטיפול הייחודית שלו. מסתבר שהוא משתמש בטלסקופ, אשר באמצעותו הוא יכול לראות טוב יותר את השיניים, וכך לטפל בצורה הטובה ביותר.
בעודי מתפעלת מהגאונות והחדשנות שבשיטה, המטופלת סיימה את הטיפול, וכך זכיתי אני לשכב על המיטה ולבחור לעצמי שירים. נהניתי מאוד מכך שיכולתי לשמוע את המוזיקה שאני אוהבת בזמן שמרינה ניקתה לי את השיניים. הניקוי היה יסודי מאוד, כנראה הניקוי היסודי ביותר שעברתי מאודי. מרינה הורידה לי כל כך הרבה אבנית מהשיניים, כך שהרגשתי שירדתי שני קילו...
לאחר הניקוי- הסייעת צילמה לי את השיניים, אך בניגוד למרפאות שיניים אחרות, שבהן משתמשים במצלמות מיושנות- כאן המצלמה היא דיגיטלית, והצילומים מוצגים מיד על המסך.
ד"ר ניב נכנס, ראה את התצלומים, וקבע, שאין לי אף חור! יש!
אבל אם כבר היה לי חור בשן- אין ספק שהייתי שמחה לסתום אותו אצל ד"ר ניב. רופא נחמד, מקצועי, עם מרפאה חדשנית ונעימה. מה צריך יותר מזה?
במרפאתו של ד"ר ניב עובדים גם רופאים נוספים, וגם כירורג המתמחה בפה ובלסתות. כך שלכל בעיה בפה ובשיניים-ניתן שם מענה.  
אז אם אתם מחפשים טיפול שיניים, ניקוי שיניים, הלבנה, כתרים וכל דבר אחר-אתם מוזמנים לפנות למרפאתו של ד"ר ניב.
ד"ר מאור ניב- מרפאה לאסתטיקה ורפואת שיניים
עזרא ונחמיה 15 פתח תקווה
0723902148




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה