יום רביעי, 18 בינואר 2017

חדש משופרסל- מוצרי ד"ר שקשוקה

מי לא מכיר את ד"ר שקשוקה? הד"ר, שלדעתי כבר מזמן היה צריך לכנות אותו פרופסור, הוא בינו גבסו, שהמסעדה היפואית שלו כבר מזמן הפכה לשם דבר, ואם עדיין לא אכלתם שם- אז תפסיקו לקרוא ברגע זה, ורוצו לשם.
חזרתם? יופי. אז לכל חובבי ד"ר שקשוקה, שרוצים לאכול בבית את המאכלים הטעימים שלו, ישנן בשורות טובות: שופרסל השיקה סדרת מוצרים בשיתוף עם ד"ר שקשוקה. ביניהם אפשר למצוא רוטב לשקשוקה, רוטב לחריימה וסלטים שונים: חומוס צ'וקה, טחינבינו, ט'ירשי, גמבינו ופלפל וט'ומה.
מכל המבחר הזה ניסיתי שני מוצרים. הראשון הוא סלט הפלפל וט'ומה. מדובר בעצם בסלט שמזכיר מאוד סחוג, אם כי קצת יותר מעודן ממנו, וקצת יותר טעים לדעתי. נהניתי למרוח אותו על חלה בשבת ולהתענג. אחלה.
המוצר השני שניסיתי הוא הרוטב לחריימה. 
פעלתי לפי ההוראות שהיו על האריזה. 
הכנסתי את הרוטב לסיר, 
ומעליו הנחתי  את הדגים. הוספתי גם כמה עלי כוסברה.
 התוצאה הייתה בינונית, ולא מספיק טעימה לדעתי ולדעת האורחים שטעמו. בדרך כלל, כשאני מכינה דגים, הסיר נגמר מהר, ויחד איתו החלה שאותה טובלים ברוטב. הפעם נשאר הרבה דג בסיר, ויחד איתו הרבה רוטב. אין ספק שהרוטב המוכן חוסך עבודה, אך הטעם לא מצדיק את החיסכון בזמן...

בכל אופן אני מתכוונת לנסות גם את שאר הסלטים בסדרה. אעדכןJ

4 תגובות:

  1. אם לדייק התגובה של האורחים לרוטב היתה "בינוני מינוס", וגם זה עושה חסד עם הרוטב הזה

    השבמחק
  2. גם אני ניסתי כמה מוצרים - את הטחינה אהבתי אבל יתר בני הבית פחות אהבו (טענו שזאת טחינה של מסעדות ואת זה הם פחות אוהבים :-))
    את החריימה אכלתי במהלך השבוע ןחשבתי שחוסר הטעם היה בגלל שלא הרגשתי כ"כ טוב - אבל אולי הוא באמת פחות טוב מחריימה אמיתית :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על התגובה. עכשיו אני גם יודעת איך הטחינה:) שיהיה לך שבוע נפלא!

      מחק