יום חמישי, 2 בפברואר 2017

מה קורה כשהתוספת הופכת למנה העיקרית?

אז נכון שהרגילו אותנו, שהצ'יפס הוא רק תוספת.
אבל מסתבר שהצ'יפס יכול להיות מנה עיקרית לא רעה בפני עצמה.
רשת צ'יפסטאר, רשת הצ'יפס ההולנדי, שמה לעצמה למטרה להפוך את הצ'יפס למטרה שלשמה באים.
הרשת מתמחה בהכנת צ'יפס, ולפי כמות האנשים שהגיעו לקנות צ'יפס בשעה שבעלי ואני היינו שם (שעה תקועה של בין צהריים לערב)- כנראה שהולך להם לא רע. 
אז מה סוד הקסם?
בצ'יפסטאר מטגנים את הצ'יפס פעמיים, שזה משהו שנשמע אולי מובן מאליו לכל שף, אבל, לצערנו, זה לא מובן מאליו בכל מסעדה/מזללה/רשת מזון מהיר. התהליך הזה של הטיגון הכפול תורם לקראנצ'יות של הצ'יפס.
הסוד השני הוא הרטבים. בצ'יפסטאר ניתן למצוא כמות ענקית של רטבים מסוגים שונים. מלבד הרטבים הבנאליים (קטשופ, ברביקיו, מיונז) ישנם גם רטבים מיוחדים כמו חלפיניו, קארי, סאטה הולנדי ואפילו מיונז טבעוני (!), שטעמו אינו נופל מזה של המיונז המוכר.
הצ'יפס מגיע בתוך קונוס. ניתן לבחור קונוס קטן, בינוני או גדול, ולבחור את הרטבים. אני מאוד אהבתי את החלפיניו ואת רוטב השום.
בנוסף, הרשת הוסיפה לאחרונה נקניקיות, למי שלא מסתפק בצ'יפס. הנקניקיות יכולות להגיע בנפרד או בתוך הקונוס יחד עם הצ'יפס. גם לנקניקיות מוסיפים רטבים שונים, ואם רוצים- גם בצל, בצל ירוק ועוד תוספות שגורמות לנקניקיה להיות ממש טעימה.
לפני שהגענו בעלי התלונן שאני לוקחת אותו לאכול צ'יפס. הוא טען שהוא רעב, ושאין סיכוי שהוא ישבע מזה. אז החדשות הטובות הן שזה בהחלט משביע. בעיקר אם מוסיפים את הנקניקיה. והכי חשוב- טעיםםם.... אחלה אופציה לארוחה. 
כרגע ישנו רק סניף אחד בארץ, אשר ממוקם ברחוב אבן גבירול בתל אביב, אבל לשמחתנו צפויה התרחבות בקרוב. 
צ'יפסטאר
אבן גבירול 90 
תל אביב
שעות פתיחה:
א-ה: 10.00-חצות
יום שישי: 10.00-16.00
מוצ"ש: 18.00-חצות
כשר


4 תגובות: