יום שני, 6 בפברואר 2017

טייני טאג- מדבקות שם מעוצבות

הילדים שלי כל הזמן רבים. "היא לקחה לי", "הוא חטף לי", "היא חושבת שזה שלה", "הוא חושב שזה שלו"...
אפשר להשתגע.
אז לפחות לסוגיית ה"מה שייך למי" מצאתי פתרון.
באתר https://www.tinytag.co.il/?ref=http אפשר בקלות רבה להזמין מדבקות סימון עם תמונה ושם לכל ילד.
במחיר של 29.90 שקלים בלבד (במקום 59 שקלים) ניתן להזמין סט של 78 מדבקות בגדלים שונים. חלקן עם תמונה ושם, וחלקן עם שם בלבד.
את המדבקות ניתן לעצב באתר. אבל אל דאגה, גם אם אתם טכנופוביים למהדרין- תהליך העיצוב כל כך פשוט, והאתר כל כך נוח, שכל אחד יכול לעצב מדבקות כלבבו.
את המדבקות המוכנות מקבלים בדואר תוך 21 ימי עסקים.
עיצבתי והזמנתי מדבקות לשלושת החמודים שלי.
לגדול- עיצוב של כדורגל:
לאמצעית עיצוב של פיות:
ולקטנה משהו תינוקי יותר:
האפשרויות באתר הן רבות, וכל אחד יכול לבחור עיצוב כלבבו.
כעבור שבועיים וחצי המדבקות הגיעו בדואר, והן כל כך מקסימות ויפות, שרציתי להדביק אותן על כל דבר...
ואכן- האפשרויות רבות. אפשר להדביק על בקבוקים, קופסאות אוכל, תיקים, ספרים, אריזות מטרנה... ומה לא?
אני הדבקתי, בין היתר, על קלסר הציורים של הבן הגדול, על הבקבוק של האמצעית ועל המגבונים של הקטנה:
במחיר כזה אני ממליצה לכם לרוץ ולהזמין. 
טייני טאג-מדבקות תמונה ושם מעוצבות

תגובה 1: