יום שישי, 29 בספטמבר 2017

בייבי ג'וגר- #זו_העגלה_שלי


לא ייאמן, אבל עברו כבר כמעט 7 שנים מאז שהבן הבכור שלי נולד, מה שאומר ש...
כבר כמעט 7 שנים אנחנו עם עגלת בייבי ג'וגר.
קצת לפני הלידה התלבטנו איזו עגלה לקנות.
רצינו עגלה חזקה, אבל קלה, שמתקפלת בקלות, ויכולה לשרוד בתנאי שטח (איפה שגרנו אז בהחלט נחשב לתנאי שטח...)
קיבלנו המלצות על בייבי ג'וגר, הלכנו על זה, ומאז ועד היום- אותה עגלה שרדה 7 שנים בתנאים לא קלים בכלל. טיילנו איתה בכל הארץ, טיפסנו איתה במדרגות של הבניין יום יום (מעלית זה לחלשים).
מעולם לא קנינו עגלה אחרת! לא טיולון ולא כלום. אותה עגלה עברה איתנו 7 שנים ושלושה ילדים!
כשהבטתי בתמונות- ראיתי שהיא מככבת שם, יפה וירוקה, כל פעם עם ילד אחר...
לא ייאמן כמה זמן העגלה הזו מחזיקה, ואין ספק שזו אחת הקניות המוצלחות ביותר שעשינו.
מאז ועד היום- בכל פעם שאני שומעת על מישהו שמתלבט איזו עגלה לקנות- אני ממליצה בפה מלא על בייבי ג'וגר- עמידה, נוחה, קלה, מושלמת.
בייבי ג'וגר
 #זו_העגלה_שלי 





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה