יום חמישי, 14 בספטמבר 2017

הסיפור האמיתי והלא מצונזר על מה שקרה לי עם השניצל החדש של טבעול...

מאז היותי בלוגרית, החיים מזמנים לי התרחשויות הזויות למדי.
הכל התחיל לפני זמן מה כשהגיע שליח עם צידנית, ובה שניצל התירס החדש של טבעול.
מה חדש בשניצל? עוד מעט נגיע לזה.
בכל אופן- כבר הייתי עם רגל אחת בחוץ. מיהרתי מאוד למקום מסויים. אז הכנסתי את השניצל לפריזר ויצאתי לדרכי.
ממש באותו יום הבן שלי סיים מוקדם את הלימודים, ומכיוון שהייתי חייבת לצאת וידעתי שאחזור מאוחר- קבעתי עם השכנה, שהיא תאסוף את הבן שלי מההסעה, ותתן לו לאכול (השארתי לו צלחת עם אוכל טעים במקרר) ותהיה איתו עד שתגיע הבייביסיטר עם הבנות.
הלכתי לדרכי לאירוע כלשהו של בלוגריות (שעליו גם אספר בקרוב), וממש באמצע האירוע אני רואה הודעה בווטסאפ מהשכנה, שהייתה גם כן רעבה, וחיפשה לה משהו לאכול אצלי בפריזר....:
"אני לוקחת לך שניצל תירס בשבילי😬 בסדר?"
לאאאאאא!!!!!!!!!!!
וכאן בדיוק מתחיל הסיוט של כל בלוגרית. הדבר הכי גרוע שיכול לקרות הוא שמישהו יפתח אריזה של משהו שקיבלתי לסקירה ויאכל אותו לפני שהספקתי לצלם!
מיד התקשרתי לשכנה, ואמרתי לה: "תעצרי! אל תאכלי את השניצל!!!!!!"
מאחר והיא מכירה אותי בתור טיפוס יחסית נחמד וגם נדיב- היא קצת התפלאה, אבל הסברתי לה שאם היא רוצה לאכול אותו- היא חייבת חייבת לצלם לפני את השניצל עם האריזה.
ואז זה התחיל-
השכנה: ככה? תביימי אותי. להוציא עוד אחד על הצלחת? שייראה יותר טוב?
אני: כן. ותצלמי מלמעלה. ויותר קרוב.
השכנה: ככה? אל תתביישי לומר לי שוב ושוב.
אני: לא. רואים שזה קפוא. עזבי, תאכלי, אני אנסה אחר כך לצלם.
השכנה: אויש חח. אני יכולה לחמם.
אני: סבבה.
השכנה: איך זה?
אני: מעולה. תודה.

כמובן שכשחזרתי הביתה לא נשאר יותר מדי מהשניצל. בכל זאת- שניצל תירס של טבעול הוא אחד הדברים הטעימים.
אבל זכיתי לטעום אחד, ואני לא יודעת כמה זה נראה מגרה מהצילום- אבל הוא מאוד טעים.
אז מה בעצם חדש בו?
שניצל התירס החדש הוא חלק מסדרה שנקראת "המון חלבון", שכשמה כן היא: סדרת מוצרים עשירים בחלבון. בכל מוצר יש כ50% יותר חלבון מהמוצר הרגיל שכולנו מכירים.
החלבון, שבו משתמשים במוצרים, הוא חלבון איכותי העשוי משילוב של חיטה, סויה וביצה.
מטרת המהלך היא לאפשר למוצרי טבעול להוות מנה עיקרית, שהיא מקור לחלבון.
עוד בסדרת "המון חלבון": נקניקיות מן הצומח ושניצל מן הצומח.
אז שיהיה בתאבון ועם ה-מ-ו-ן חלבון!

2 תגובות: