יום רביעי, 11 באוקטובר 2017

אסם, איך עשיתם לי את זה?

והיום בפינת הקיטורים- אסם עשו לי את זה שוב:
הם הוציאו מוצר חדש כל כך טעים, שהרס לי את הדיאטה...
כי אם יש עוגיות שאני לא יכולה להגיד להן לא- אלה ערגליות.
ואם בדרך כלל בקניה בסופר אני מתלבטת בין הערגליות שוקו לערגליות תות- עכשיו יש מילוי חדש שהצטרף לחבורה.
קבלו אותן...
ערגליות בטעם מייפל!
למזלי (כלומר למזלה של הדיאטה שלי) מדובר במהדורה מוגבלת, כך שייתכן שבקרוב שוב ההתלבטות תחזור להיות רק בין שוקו לתות.
כדי לא להתבלבל- האריזה של ערגליות המייפל היא בצבע סגול, והעיצוב מעט שונה.
לדברי אסם, מסתבר שאני לא היחידה שאוהבת לנשנש ערגליות. סדרת ערגליות היא הסדרה המובילה בקטגוריית העוגיות הממולאות.
ערגליות המייפל החדשות הושקו לכבוד החורף הממשמש ובא, כי אין דבר יותר מענג מאשר לשבת עם כוס קפה או תה וחבילת ערגליות כשהגשם מטפטף בחוץ.
ולמקרה שתהיתם לגבי הטעם- מעולה!
רוצו לקנות.

ערגליות בטעם מייפל
להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות
כשרות: בד"צ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה