יום רביעי, 21 בפברואר 2018

איך מכינים משלוח מנות מנצח?

השנה, כמו כל שנה בעצם, אני הולכת להכין המון משלוחי מנות-
לחברים, למשפחה, לחברים של הילדים ועוד ועוד.
חלק מהמשלוחים יכילו בעיקר דברים שהכנתי בעצמי וחלק יכילו מוצרים קנויים.
אבל גם במשלוח, שמכיל דברים קנויים, אפשר להשקיע.
אז הנה דוגמא למשלוח מפנק, שמכיל מוצרים טעימים של אסם:
לוקחים קופסא יפה:
מרפדים אותה במפית שמתאימה לפורים:
מתחילים להניח מוצרים. אני התחלתי עם הערגליות החדשות בטעם פטל:
צירפתי קרמוגית:
ואחרי שני הדברים המתוקים האלה- צריך גם מלוח. למשל, בייגלה שטוחים:
וקצת במבה לבבות לקינוח (אל דאגה. הבייגלה עדיין שם. פשוט הבמבה מסתירה אותו):
במשלוח הזה התמקדתי במוצרים שתופסים הרבה מקום...
אם רוצים משלוח "עשיר" יותר- צריך לשים בו דברים יותר קטנים או, להבדיל, למקם אותם בצורה שונה.
אז הנה דוגמא למשלוח נוסף:
את שני המשלוחים עטפתי, הוספתי סרט לקישוט, מדבקה חמודה ופורימית וגם רעשן:
זהו! מוכן! והמשלוחים הולכים ל...
שתי הנשים שאני הכי הכי אוהבת בעולם: אמא שלי וחמותי!
(כן, אני יודעת שזה לא פופולרי. אבל אני אוהבת את חמותי. אולי כי היא חמותי החורגת😉)
פורים שמח!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה