יום חמישי, 29 במרץ 2018

פותחים את הלב עם דידי ופאף

"הגי'רף שבלב" היא סדרת ספרים מאת ליאורי עידן, העוסקת בבעיות שונות מעולמם של הילדים וההורים, ומראה איך הילד דידי ופאף הגי'רף מצליחים לפתור אותן בכוחות משותפים.
שני ספרים חדשים יצאו לאחרונה בסדרה:
"דידי ופאף הולכים לישון" ו"דידי ופאף אוכלים בריא".
בספר הראשון, "דידי ופאף הולכים לישון", דידי מחליט שהוא לא רוצה לישון, ושום דבר לא עוזר.
עד שמגיע פאף הג'ירף עם המפתח שפותח את הלב, ואחרי שכולם נושמים נשימה עמוקה, מצליחים לגלות מה הסיבה, שבגללה דידי לא רוצה לישון, ופותרים את הבעיה.
בספר השני, "דידי ופאף אוכלים בריא", דידי מחליט שהוא לא רוצה לאכול סלט, אלא רק ממתקים. גם פה שום דבר לא עוזר, עד שמגיע פאף הגירף, ועוזר לדידי לפתור את הבעיה.
בסדרת הספרים, המוגשת בפורמט קשיח לילדים, ישנם שני ספרים נוספים: "דידי ופאף מצחצחים שיניים" ו"דידי ופאף עושים אמבטיה". בכולם הרעיון דומה- דידי והוריו מנסים להתמודד עם בעיה ללא הצלחה, ורק כשמגיע הג'ירף, שעוזר לפתוח את הלב, הבעיה נפתרת.
ליאורי עידן, הסופרת, ביססה את סדרת הספרים על רב המכר "מפתחות הקסם של דידי". 
עידן יצרה את התוכנית "מפתחות קסם לתקשורת- שפת הגי'רף", המומלצת על ידי היחידה למניעת אלימות במשרד החינוך, והיא מובילה שינוי חברתי באמצעות "שפת התקשורת האמפתית".
מה אהבתי בסדרת הספרים? הבעיות שבהם נתקלים דידי והוריו, הן בעיות אשר קיימות כמעט בכל בית. איזה הורה לא נתקל בילד שלא רוצה ללכת לישון ובילד שלא רוצה לאכול אוכל בריא, אלא רק ממתקים?
בסדרה הזו מגלים, שאם רק פותחים את הלב, אפשר לגלות בדיוק איך פותרים את הבעיה בקלות.

"דידי ופאף הולכים לישון" ו"דידי ופאף אוכלים בריא"
מאת ליאורי עידן.
הוצאת "דני ספרים".
ספר קרטון.
מחיר לצרכן: 68 שקלים.
להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה