יום שני, 30 באפריל 2018

100 עובדות על חיות בסכנת הכחדה


לא נעים לי להודות, אבל בזמן האחרון אני קוראת בשקיקה כל ספר ילדים שמגיע אלי לסקירה, ולפעמים אני שוכחת שזה אמור להיות לילדים ולא לי.
אחת הסדרות האהובות עלי היא "100 עובדות על...", שכוללת ספרים רבים עם מידע מעניין ושימושי על נושאים רבים.
לאחרונה הגיע אלי הספר "100 עובדות על חיות בסכנת הכחדה", וכשקראתי אותו נדהמתי לגלות עובדות שונות, ובמיוחד נדהמתי מכמות המידע שהספר חידש לי.
למשל, ידעתם שב1741 התגלתה חיה בשם "פרת ים", וכעבור 27 שנים בלבד מרגע הגילוי שלה היא נכחדה עקב ציד מסיבי? וידעתם מיהו היונק הגדול שנמצא בסיכון הרב ביותר להכחדה? טוב, אני אגלה: הקרנף.
כשקראתי את הספר גיליתי עוד עובדות רבות ומעניינות. אהבתי גם שבין העובדות משולבים סיפורים מעניינים, חידונים ואפילו הצעות ליצירה! למשל, יצירת קרן של קרנף מבריסטול והכנת בובת קונדור מגרב.
הטקסט בספר מנוקד, ויכול להתאים לילדים שמתחילים לקרוא. אבל אני ממליצה להקריא להם בכל זאת, כי זה יעניין גם אתכם...
ספרים נוספים בסדרה: 100 עובדות על החלל, בעלי חיים מסוכנים, כדור הארץ, גוף האדם, הדינוזאורים, מזג האוויר, חוקרים ומגלי עולם, המצאות, פלאי עולם, כלבים וחתולים, בעלי כנף, חתולים גדולים, סוסים, איכות הסביבה, תעופה, יונקים, מדע, ממלכת החיות ומדענים גדולים.

100 עובדות על חיות בסכנת הכחדה
מאת סטיב פרקר
מאנגלית: חגי ברקת
הוצאת דני ספרים
מחיר לצרכן: 78 שקלים
להשיג בחנויות הספרים ובאתר של דני ספרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה