יום רביעי, 20 ביוני 2018

אז מה הסיפור שלכם?

בספר "התחילו לספר! הסיפור ככלי אסטרטגי לקידום אג'נדה, מטרות ויעדים" מאת אסנת גואז יש אטרקציה.
בספר משובצים, מדי כמה עמודים, קודים לסריקה באמצעות הטלפון, ובהם סרטונים שונים, שמסבירים בצורה מוחשית וויזואלית את העקרונות הנלמדים בספר. אפשר לקרוא את הספר גם בלי לסרוק, אבל כדי לקבל את החוויה השלמה- עדיף לשלב את הקריאה יחד עם הצפיה.
וכך נוצר מצב, שעל הספר שקיבלתי מאסנת גואז כבר לפני כ-7 חודשים, אני כותבת רק עכשיו.
מה הקשר אתם שואלים?
99% מזמן הקריאה שלי הוא בשבת. שבת בשבילי = מנוחה (כמה שאפשר עם הילדים) וקריאה. 
אבל מכיוון, שאני שומרת שבת, ולא משתמשת ביום הזה בטלפון, יצא שהייתי צריכה להקדיש לספר זמן באמצע השבוע. 
שלא ייצא שאני מתלוננת- שמחתי להקדיש לספר זמן! רק שהיה לי קשה למצוא אותו.
אז הנה אנחנו, 7 חודשים אחר כך, עם ביקורת על הספר המיוחד הזה.
ממה להתחיל?
מהתחלה!
אסנת גואז, מספרת סיפורים עסקיים במקצועה (ואל תגידו שאין מקצוע כזה. עובדה שיש), כתבה ספר על אחד האתגרים שבהם נתקל כל בעל עסק, מרצה, סופר, אבל בעצם כולנו- איך מספרים סיפור?
כולנו מספרים סיפורים כל הזמן. חלקנו עובדים בזה, ואצל חלקנו זה בא לידי ביטוי בפייסבוק או בחיים שמחוץ לפייסבוק. 
לספר סיפור זו מיומנות, ואסנת גואז מלמדת בספרה, בפירוט רב, איך רוכשים את המיומנות הזו.
אז על עניין הסרטונים כבר כתבתי, אבל חוץ ממנו- מה יש בספר?
הספר מורכב מפרקים, שעוסקים בהתחלה באסנת גואז והסיפור הפרטי שלה, ושם היא גם מסבירה איך הגיעה למקצוע הנוכחי שלה (מספרת סיפורים עסקיים), אחר כך היא עוסקת בשאלה "למה בכלל לספר סיפור?" (ואחרי שתקראו את הפרק הזה- אתם תבינו שאתם חייבים, אבל חייבים, לספר סיפורים) ואז היא מסבירה שלב-שלב איך מוצאים מה לספר ואיך מספרים.
מסתבר שישנם סוגים רבים של סיפורים, כאשר כל סוג סיפור משרת מטרה אחרת. 
אל דאגה, גם אם אתם בטוחים ש"אין לכם את זה", אחרי הקריאה בספר תדעו איך לספר.
אני לא רוצה לעשות ספויילרים, כך שבאמת כדאי לנצל את הנחות חודש הספר, ולגשת לחנויות הספרים או לרכוש באופן דיגיטלי, כי גם אם נראה לכם שאתם לא זקוקים לכלי הזה- אחרי הקריאה בספר תבינו שכל אחד זקוק לזה:)
קריאה נעימה!

"התחילו לספר! הסיפור ככלי אסטרטגי לקידום אג'נדה, מטרות ויעדים".
מאת אסנת גואז.
הוצאת פופרייט.
מחיר מומלץ: 89 שקלים בלבד.

אין תגובות:

פרסום תגובה