יום חמישי, 10 בדצמבר 2015

איך להשיג שקט פנימי?

אתם מכירים מישהו מאושר? אני לא. אני לא חושבת שיש מישהו שיכול להעיד על עצמו שהוא לגמרי מאושר. גם אם יש לנו בית, משפחה, בריאות- תמיד יש משהו שמעיב עלינו, שנמצא שם ברקע. אז אולי אי אפשר להיות לחלוטין מאושרים, אבל מידה מסויימת של שקט פנימי היא משהו שאפשר לקבל.
ביום שישי האחרון ביקרתי את רחלי מלול. רחלי היא מטפלת בתטא הילינג, ולקראת החורף היא השיקה טיפול מיוחד, הנקרא "מודעות עם משמעות". מדובר בתהליך חווייתי ומעצים, שמעניק תחושה עמוקה של רוגע ושלווה ונותן כוחות מחודשים ואנרגיה.
הגעתי אל ביתה של רחלי בראשון לציון, ונכנסתי אל הקליניקה היפהפיה, שבה היא מקבלת את המטופלים. 


מיד צד את עיניי המשפט על הקיר:

זו הפעם הראשונה שבה התנסיתי בטיפול בתטא הילינג. רחלי הסבירה לי שהתטא הילינג הוא תהליך מדיטטיבי היוצר ריפוי בכל הרמות: פיזי, פסיכולוגי, רוחני ורגשי על ידי תפילה או התכווננות לבקשה ספציפית מהבורא. 
השיטה מבוססת על אמונה בבורא ועל אהבה ללא תנאי. האמונה בכוח עליון הכרחית להצלחת הטיפול. בין אם מדובר בקב"ה, באללה או בטבע. באמצעות הטיפול בתטא הילינג אפשר להגיע לשקט נפשי ושלווה בכל תחומי החיים.
רחלי הסבירה לי גם שבתטא הילינג המטפל הוא בעצם לא מטפל, אלא העד לתהליך. הבורא הוא המרפא.
רוב העבודה בתטא הילינג מתבצעת עם תת המודע של המטופל. גילוי אמונות חוסמות שמנהלות אותנו יכול להביא לפריצת דרך משמעותית, כשמגלים מה ה"רווח" מאחורי האמונה הזו עבורנו.
רק אחרי הבנת הרווח- שולפים את האמונה השלילית מתת המודע, מטמיעים אמונה מיטיבה ונותנים הורדות בהתאם לרווחים שעלו מבלי האמונה השלילית. כך לומד התת מודע אמונה חדשה שעד היום לא הכרנו.
במהלך הטיפול רחלי עזרה לי לזהות אמונה מגבילה אשר קיימת אצלי בתת המודע. כדי להטמיע בי אמונות מיטיבות- רחלי השתמשה בציווי: "בורא כל שישנו הריני מבקשת (בקשה ספציפית) כעת, תודה זה נעשה, זה נעשה, זה נעשה, המחש לי". בזמן שרחלי דיברה- ישבנו קרוב מאוד, כאשר כפות ידיה מונחות על כפות ידיי. הרגשתי שהיא מנסה להעביר אלי את המסרים. תוצאות הטיפול יכולות להגיע מיד או לאחר זמן. כולי תקווה, שארגיש שינוי חיובי בקרוב.
העלות לטיפול של שעה היא 250 שקלים. לא ניתן לדעת מראש כמה טיפולים צריך כל מטופל. ניתן לטפל גם מרחוק בשיחת טלפון או סקייפ. 
בינואר רחלי פותחת קורס יסוד בתטא הילינג. למעוניינים: https://www.facebook.com/events/1667643840185620/
כמו כן, במרץ יפתח קורס הגשמה ושפע: 
https://www.facebook.com/events/627470820689657/
לפרטים:
רחלי מלול
0508262613

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה