יום שלישי, 29 בדצמבר 2015

האופה מבגדד- טעים טעים טעים!

ביום שישי האחרון הוזמנתי לבקר בחנות המפעל של "האופה מבגדד" באזור. 

רשת "האופה מבגדד" מונה שבעה סניפים ברחבי הארץ, ומציעה מגוון מאפים, לחמים, לחמניות, עוגות ועוגיות. 
כבר בכניסה הרחתי ריח נפלא של אפיה, אנשים רבים נכנסו לקנות חלות, מאפים ועוגות לשבת.
נפגשתי עם הלל, שהסביר לי על כל מה שיש בחנות. כל המוצרים חמים, ריחניים וטריים. ביניהם אפשר למצוא סמבוסק, פוקאצ'ות, פיצות, מאפה ג'יבן, עוגיות, עוגות בחושות, עוגות שמרים, בורקס, פילס, רוגלך ושאר מאפים במשקל. לבסוף, שולחנות קונדיטוריה העמוסים בפלטות שוקולד, גבינה, פרג, קוקוס ועוד, לצד מגוון עוגות מוס וקצפת.


הייחוד של "האופה מבגדד" מתבסס גם על מוצרי המאפה העירקיים האותנטיים. המוצר המוביל הוא בעבע, מאפה שטוח העשוי מבצק פריך דק דק עם מילוי תמרים כבושים.

הלל מאוד רצה לפנק אותי במאפים לכבוד שבת. הוא שאל אותי מה אני רוצה. אבל איך אפשר לבחור ככה? הכל נראה כל כך טעים...
אמרתי לו שאשמח לקבל חלות

הלל הביא לי חלות, והוסיף רק עוד שלוש עוגות, רוגעלך, קרואסונים, קינמונים, לחם שום ולחמניות. בקטנה:)
בקושי הצלחתי לסחוב את כל השקיות עד האוטו...
בערב התארחו אצלנו חברים, לקינוח אכלנו את אחת העוגות הטעימות- עוגת שמרים שוקולד. הם התענגו על כל ביס, וסיפרו לי שהם באופן קבוע קונים בסניף פתח תקווה של האופה מבגדד, כי יש להם את המאפים הכי טעימים!
אז בפעם הבאה שבא לכם להתפנק עם מאפים טובים וטעימים תקפצו לאופה מבגדד. לא תתחרטו!
כשרות: מהדרין בהשגחת הרבנות ת"א יפו ובד"צ יורה דעה.
סניפי הרשת: אזור/חולון/בת-ים/פתח-תקווה/ת"א (חירותנו, האצ"ל) ורמת החיל ת"א  


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה