יום ראשון, 27 בדצמבר 2015

פיצה דון פרדו- המלצה+ בשורה לטבעונים

מי לא אוהב פיצה? כמו כולם, גם אנחנו במשפחה חולים על פיצה, והשבוע ניסינו את פיצה דון פרדו. רשת הפיצריות דון פרדו מתמחה בהכנת פיצה בשיטה המסורתית בתנור לבנים. את הפיצה שלנו אספנו בסניף דון פרדו בקניון סירקין בפתח תקווה.

מאחר והילדים שלי (וגם אנחנו) מאוד אוהבים טונה וזיתים- אלו היו התוספות שהזמנו על הפיצה.
הפיצה הייתה טעימה מאוד והתוספות פוזרו בנדיבות.

הבן שלי טרף וביקש עוד.

הבת שלי נתפסה על חם כשהיא מפזרת את השקית עם תערובת התבלינים על הפיצה (לצערי הפיצה לא נאכלה לאחר מכן).

אפילו אמא שלי שבמקרה קפצה לביקור נהנתה מאוד מהפיצה וגם מרוטב השום המוצלח שהגיע יחד איתה.
לכבוד החורף הושקו גם שני טעמים חדשים:
חגיגה יוונית – פיצה עם כדורי מוצרלה, עגבניות שרי וזיתי קלמטה. מחיר 86 שקלים (מגש משפחתי)
ובלקנית  - פיצה עם חצילים מטוגנים וגבינה בולגרית. מחיר 80 שקלים (מגש משפחתי)

ועכשיו בשורה משמחת- בחלק מהסניפים של הרשת התחילו להגיש לאחרונה פיצה טבעונית! הפיצה מבוססת על בצק טרי ללא ביצים יחד עם רוטב עגבניות מיוחד והגבינה הטבעונית "משומשו".  אמנם לא ניסיתי את הפיצה הזו, אבל את הגבינה טעמתי, ואף כתבתי עליה בעבר, והיא טובה מאוד, אז זה לא יכול להיות רע:)

הפיצה הטבעונית מתאימה גם לקהל הרגיש ללקטוז ולחלב.
הרשת נערכה להפרדה ברורה של הכנת הפיצה, והפיצה הטבעונית נחתכת בגלגלת נפרדת ולא באותה הגלגלת של הפיצות הרגילות.
המחיר של הפיצה הטבעונית, אגב, זהה למחיר הפיצה הרגילה! בין 29.90 ל78 שקלים.
כשרות בד"צ.
ניתן להזמין בסניפי הרשת בהרצליה, קניון סירקין פתח תקווה ובקריית אונו. משלוחים של פיצה טבעונית ניתן להזמין מסניפי הרצליה וקריית אונו בלבד.
להזמנות אונליין: http://www.donperdo.co.il/
בתאבון!




2 תגובות:

  1. התיחסות עברינית נגד בעלי מוגבלויות ואף שימוש אלימות קלה לסילוק מהעסק אופיו של הבעלים גובל ברישעות לשמה

    השבמחק
    תשובות
    1. וואו, אני מצטערת לשמוע... כמו שאתה רואה, הכתבה הזו היא מלפני שנתיים וחצי, ואין לי כבר קשר עם היח"צ שלהם. אולי כדאי שתדבר עם הנהלת הרשת ותספר להם על החוויה השלילית שלך משם.

      מחק