יום רביעי, 13 בינואר 2016

אספרסו ושוקולד- אחר צהריים מפנק עם מוצרי שופרסל

מתי יש לכם את הנפילה הזאת?
נו.. הנפילה הזו של האנרגיה, שפתאום אין כוח לכלום, ואתם לא מבינים איך אתם הולכים להמשיך את היום...
אצלי באופן קבוע הנפילה באה בשעה 14.00 בצהריים. כל יום בשעה הזו אני מרגישה ממוטטת.
כשיש לי אפשרות לישון שנ"צ בשעה הזו אני מנצלת אותה, ונטענת באנרגיות לשארית היום. 
גם אני ישנה שנ"צ וגם אם לא- אחה"צ אני חייבת כמה דקות לעצמי, לפני שאני אוספת את הילדים מהגנים.
אני מכינה לעצמי כוס קפה עם כמה קוביות שוקולד, נאנחת, וממשיכה את היום.
אני משתדלת להקפיד שהפסקת הקפה היומית הזו תהיה מענגת במיוחד,ולכן אני משתדלת להשקיע בשוקולדים שווים, שיהיה כיף לאכול אותם. 
שופרסל החליטו לדאוג להפסקת הקפה שלי, והוציאו לאחרונה סדרה מעולה של שוקולדים איכותיים. מתוכם ניסיתי שוקולד עם נוגט וקרמל ופרלינים בלגיים. ומה אני אגיד? חלום! לא צריך להשקיע הרבה כסף בשביל שוקולד איכותי וטעים. מומלץ מאוד!
מוצר נוסף שהושק בסדרה הוא הקפסולות לקפה, שמתאימות למכונות נספרסו, ואותן ניתן להשיג בטעמים שונים ומגוונים.
אז שתהיה לכם הפסקה נעימה וטעימה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה