יום ראשון, 31 בינואר 2016

המרכז הקוסמטי של אורלי זיבלי- המלצה חמה!

זמן רב עבר מאז טיפול הפנים האחרון שאליו הלכתי.
שילוב של חוסר שינה, לחץ ותזונה לא מאוזנת גרם לעור הפנים שלי לחזור לגיל 16, ולא במובן החיובי...
אז לא היה מנוס, ובשבוע שעבר הגעתי לקוסמטיקאית אורלי זיבלי.
אורלי קיבלה אותי במאור פנים, והשכיבה אותי על מיטת הטיפולים.
היא ניקתה לי את הפנים, ועשתה לי שני סוגי פילינג שונים.

הפילינג הראשון הוא פילינג יהלום, שנעשה על ידי מכשיר מיוחד, שנותן הרגשה של "שאיבה" של העור, קצת כמו פומפה. זה רק נשמע כואב. זה לא כואב בכלל, אפילו נעים.
הפילינג השני היה פילינג פטרוזיליה (!) מסתבר שהפטרוזיליה עושה פלאים לעור...
לאחר הפילינגים והוצאת השחורים- אורלי הניחה על פניי מסכת חימר ארומתרפית.
בסיום הטיפול הרגשתי שהעור שלי חוזר לנשום.
למחרת סוף סוף לאחר תקופה ארוכה- נהניתי לראות את עצמי במראה:)
חל שיפור ניכר, ואפילו התאפרתי פחות, מכיוון שלא היה בכך צורך...
בימים אלו אורלי משיקה טיפולי מזותרפיה- טיפולים מיוחדים בעזרת מכשיר טכנולוגי חדשני המסייע במיצוק, חידוש ושיפור מראה עור הפנים.
השיטה מעוררת וממריצה את העור לייצור מחודש של תאי עור הקלוגן,והאלסטין וכך מחזירה לעור את המראה הזוהר והצעיר שלו באופן טבעי לחלוטין וזאת ללא ניתוחים וטיפולים פולשניים.
הטיפול מהיר, אינו פולשני, בטוח ויעיל למגוון רחב של בעיות עור ומותאם במיוחד לעור הפנים. 
התוצאות אינן מאחרות לבוא ואנו יכולים לראות תוצאות כבר ממספר הטיפולים הראשוני. החומרים של המרכז הקוסמטי של אורלי זיבלי בטוחים וללא תופעות לוואי הם מוחדרים לשכבה התת עורית באופן מקומי ולפי הצורך בהתאמה ונספגים בעור בהדרגה.
טיפולי המזותרפיה מיועדים לגיל 35 פלוס, אך לאורלי יש מה להציע גם לגילאים צעירים יותר!
המרכז הקוסמטי של אורלי זיבלי
לתיאום: 052-255-5101
הנחל 4, רמת גן


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה