יום רביעי, 25 במאי 2016

סטודיו אנד ג'וי- אל תתרמו להם. תקנו מהם!

לפני כמה ימים ביקרתי במקום מיוחד במינו.
מקום קסום, נעים ושגרם לי לחשוב- סטודיו אנד ג'וי בראש העין.
סטודיו אנד ג'וי הוקם על ידי נדב עטיה ב2007 כחנות יפהפיה למתנות יפות ומעוצבות, אשר גם מספקת מקום עבודה עבור אנשים עם צרכים מיוחדים.
העובדים במקום מייצרים מארזי מתנות מקסימים ביופיים, אשר מתאימים גם ללקוחות פרטיים וגם לעסקיים.
נדב עטיה הקים את המקום לאחר שחש בצורך אצל האנשים האלו להתפרנס בכבוד.
נדב מסרב בכל תוקף לקבל תרומות. המוטו שלו הוא: "אל תתרמו לנו- תקנו מאיתנו!"
נדב דואג שלעובדים שלו תהיה משכורת יפה בסוף החודש, ושהם יקבלו את כל הזכויות הסוציאליות, פנסיה וכו'. 
סיירתי בחנות של הסטודיו מוקסמת מההיצע הרחב של המתנות.
מארזי שוקולד, יינות, פרחים, כלי מטבח...
השוקולדים המשובחים הם של דה קרינה. ככה נראתה הקופסא לפני שחיסלתי אותה:)
כל אחד יכול למצוא שם את מבוקשו.
מה שבעיקר צד את עיניי היו האריזות.
בסטודיו אנד ג'וי משקיעים מאוד באריזות.
פה לכל פרט קטן יש משמעות.
גם באריזות מנסה נדב להעביר מסרים של קבלת השונה, אהבה ללא תנאי, נגד גזענות ועוד ועוד.. 
נדב, אשר הקים את המקום, פועל מתוך תחושת שליחות, וזה ניכר בכל דבר.
אני אהבתי מאוד את אריזת הטלפון, אשר בה מתחת לכל אייקון כתובה מילה, והכל ביחד מתחבר לשיר שמדבר על קבלת השונה. 
וזו אריזה מקסימה של "חדשות טובות". אני כבר רכשתי אחת, ואני מתכוונת למלא אותה בדברים טובים ולהעניק אותה כמתנה:
אחת המתנות המקסימות שהושקו לאחרונה היא בקבוק, שנראה כמו בקבוק יין, אך בעצם מתפרק לשלושה בקבוקונים, כאשר כל אחד מהם מכיל משהו אחר: שמן זית, סילאן וסירופ חרובים.
לכבוד חג השבועות המתקרב אלינו בצעדי ענק ניתן לרכוש זרי פרחים מעוצבים. אלה הפרחים שאני קיבלתי, ושעכשיו נחים על שולחני:
אני ממליצה מאוד להגיע לסטודיו, להתרשם, ולקנות מתנות לחברים, למשפחה, לעובדים, לעצמכם...
אפשר גם להזמין מזכרות לבר מצווה, ברית, חתונה ועוד.

סטודיו אנד ג'וי
העמל 5 ראש העין
03-9011735
http://www.andjoy.org.il/








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה