יום חמישי, 19 במאי 2016

חדש מסימילאק- בקבוק פורמולה מוכן לשימוש!

אחרי שנולד הבן הראשון שלי, ויחד איתו אני נולדתי מחדש בתור אמא, הייתי קלולסית לגמרי.
בבית החולים האחיות טיפלו בו למופת, אבל אחרי כמה ימים הבנתי שהעולל הקטן הזה חוזר איתי הביתה. אמאלה! איפה המבוגר האחראי פה?
מזל שבעלי היה איתי. אני הייתי מוצפת הורמונים, מבוהלת ומבולבלת, ואחד הדברים שהכי הכי העסיקו אותי היה סוגיית ההאכלה.
בטיפת חלב דאגו לומר לי שהילד חייב השלמות, ושכדאי לתת לו פורמולה אחרי ההנקה.
בכל פעם שהוא בכה- היה לי ברור שזה מכיוון שהוא רעב (עכשיו, בתור אמא מנוסה, אני כבר יודעת שזה לא תמיד ככה). היה לנו קנקן עם מים רתוחים במטבח, ובאמצע הלילה, תוך כדי שאני שומעת את הבכי והצרחות שלו, הייתי צריכה להתרכז במזיגה של מים, בלשים את הכמות המדוייקת של הפורמולה... פעמים רבות לא הייתי בטוחה ששמתי את הכמות הנכונה. לא סמכתי על עצמי.
חשבתי לעצמי, שאם רק היה לי בקבוק מוכן, כמו הבקבוקונים שהיו בבית החולים- החיים היו הרבה יותר קלים...
כנראה שבחברת אבוט, יצרנית סימילאק, שמעו אותי. אם כי באיחור קל...
לאחרונה השיקה החברה פורמולה בבקבוק מוכן לשימוש! בדיוק כמו הבקבוקים המוכנים שקיבלתי במחלקת היולדות. 

מדובר בבקבוק של Similac advance plus עם הרכב מותאם לפורמולה נוזלית לשימוש מיידי, ללא צורך בהוספת שום רכיב. כל מה שצריך לעשות זה לנער, לחבר את הפטמה הסטרילית המצורפת ו... בתיאבון!
כל אריזה מכילה שמונה בקבוקונים של 59 מ"ל. 

הקטנה שלי אמנם אוכלת הרבה יותר מזה בכל ארוחה, אבל לאחרונה התחלתי לתת לה קצת פירות טחונים ומרק, ומאחר והיא עדיין אוכלת כמות קטנה של מוצקים- הסימילאק המוכן מעולה בתור השלמה. 
אז שאפו לסימילאק על הרעיון, ועכשיו נחכה ונראה אם החברות האחרות יחקו את המהלך הזה...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה