יום חמישי, 2 ביוני 2016

לתקשר עם רקפת

עד היום לא הודיתי בזה בפה מלא, אבל....
יש לי איזה קטע עם מיסטיקה.
מה זאת אומרת?
אני מאוד נמשכת לדברים מיסטיים, לאנשים מיסטיים, לתופעות מיסטיות.
כך שכשפגשתי את רקפת בקה מוזס הרגשתי אליה חיבור מיידי.

רקפת היא בעלת עסק לאימוני כושר לגיל השלישי, אבל ישנו עוד משהו חשוב למדי שהיא ניחנה בו והיא גם עוסקת בו- רקפת היא מתקשרת.
את יכולות התקשור שלה היא גילתה כבר בתור ילדה, אבל היא ניסתה לשמור את זה לעצמה ולא לדבר על זה, מכיוון שהסביבה לא ממש תמכה ברעיון.
נפגשתי עם רקפת לפגישת תקשור. 
לא היה לי מושג מה אעבור באותה פגישה, אך באתי עם ראש פתוח.
רקפת שאלה אותי אם יש משהו ספציפי, שעליו אני רוצה לעבוד או שאלה ספציפית שעליה הייתי רוצה לקבל תשובה.
בחרתי נושא מחיי, שעליו אני רוצה לקבל תשובה.
אחרי שבחרתי נושא- רקפת הרגישה שיש משהו נוסף שמפריע לי.
היא הרגישה שזה קשור במעבר דירה, ובאמת אנחנו עוברים בקרוב דירה! זה לא משהו ששוחחנו עליו לפני...
לאחר מכן, רקפת סיפרה לי על התהליך שנעבור.
היא סיפרה שבזמן שאשכב על המזרן, נזמן את המדריכים שלה  ואת המדריכים שלי (מסתבר שיש לי מדריכים ולא ידעתי), והיא תכוון אותי לראות דברים. 
שאלתי את רקפת מי המדריכים שלה, והיא השיבה שמי שנמצא איתה כל הזמן הוא גבריאל, אבל גם מיכאל ואוריאל נותנים לה מסרים. לדבריה, כשרפאל מגיע, הוא בדרך כלל מעביר מסר שאינו עבורה, אלא עבור אנשים אחרים.
היא הדגישה שיכולות להגיע ישויות שאני מכירה או  שמכירות אותי מאיזושהי דרך.
רקפת הנחתה אותי לבקש דברים מסויימים, ולהשתמש בשמי כשאני מבקשת.
אחרי כל ההקדמה הזו נשכבתי על המזרן והטיפול התחיל.
את פרטי הטיפול אשמור לעצמי, מאחר ומדובר בתהליך מאוד אישי...
אני רק יכולה לספר שנדהמתי ממה שהתגלה לי בטיפול, מהחוויה המדהימה שעברתי ובעיקר מההרגשה, שבניגוד למטפלים קודמים שפגשתי, אין כאן שום חרטא. כל מה שקרה היה אמיתי לגמרי, ויצאתי נדהמת, לא פחות.
לדברי רקפת, לכל אחד יש את היכולת לתקשר. רק שרובנו לא יודעים כיצד לעשות את זה.
רקפת נמצאת כרגע בתהליך הוצאה לאור של ספר שכתבה, או יותר נכון, שהוכתב לה.
לדבריה, הספר הוכתב לה בתקשור, ומטרתו לייצר שינוי בעולם על ידי השינוי שכל אחד ייצר בחייו.
הספר בנוי מרצף של תרגילים, אשר מיועדים לגלות את מה שמפריע, את הדרך לשפר את המצב ולגרום לדברים לקרות.
הספר מיועד לכל מי שמרגיש שהוא רוצה או צריך לשנות משהו בחייו.
רקפת העלתה את פרוייקט ההוצאה לאור של הספר לאתר מימונה.
כל אחד ואחת יכולים לתמוך בהוצאה לאור של הספר, ולקבל מתנות נפלאות בתמורה.
הפרטים באתר:
https://www.mimoona.co.il/Projects/3425















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה