יום רביעי, 10 במאי 2017

חדש- שני טעמים חדשים של ביסלי אסם בשיתוף פעולה עם רשת המסעדות Black!

למה מגיע לי כל הטוב הזה?
כאילו אני לא מספיק מנשנשת בין הארוחות- עכשיו יצאו שני טעמים חדשים ומעולים של ביסלי, שבאו לחרב לי סופית את הדיאטה...
אסם ורשת ההמבורגרים Black (של השף צחי בוקששתר) יצאו בשיתוף פעולה ראשון מסוגו, והשיקו שני טעמים חדשים במהדורה מוגבלת- ביסלי בטעם Black Burger (שמי שאכל פעם בבלאק יודע כמה שזה טעים...) וביסלי בטעם כנפיים לוהטות.
הבטחתי לעצמי שאפתח את האריזות רק בשביל התמונה, ואתן לילדים לאכול, אבל כמובן שלא הצלחתי להתאפק, ומיד בתום התמונה-הקערה חוסלה. ימי....
החטיפים הנהדרים האלו באים גם עם הטבה ייחודית- כל מי שיקנה את הביסלי במהדורה המיוחדת יקבל הזמנה להצטרפות חינם למועדון הלקוחות של Black למשך שנה. המועדון מעניק הטבות חודשיות, הנחות ומתנות לימי הולדת.
במהלך השקת הטעמים החדשים- ברשת Black Burger יגישו, בנוסף לכל שאר המטעמים שלהם, המבורגר עם שבבי ביסלי ומנת כנפיים לוהטות מצופה בביסלי. בנוסף, כל מי שירכוש במהלך המבצע מנה מהמנות המיוחדות וארוחה מהתפריט- יקבל ביסלי בלאק בורגר עד גמר המלאי.
אני לא יודעת מה איתכם- אבל אני רצה עכשיו לBlack. ביי...


ניתן להשיג ברשתות השיווק.
מחיר מומלץ לצרכן: 4-4.5 שקלים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה