יום שני, 15 במאי 2017

גלגולי בצק קריספיים במילוי פיראוס בולגרית למריחה עם חציל קלוי

פעם גרתי עם שותפה, שהייתה מכורה לחצילים.
כמעט שלא קרה שהיא אכלה ארוחה, שלא היה מעורב בה, באיזושהי צורה, חציל.
היא הייתה מוסיפה חציל לכל דבר אפשרי. סלט החצילים היה, מבחינתה, תחליף לקטשופ, והיא הייתה מוסיפה אותו לאורז, לפסטה, לקציצות עדשים (היא הייתה טבעונית). 
במטבח שלנו תמיד היו כמה חצילים במקרר ועל השיש. היא הייתה מטגנת אותם, אופה, מבשלת. העיקר שיהיה חציל.
היא גם נהגה לומר לי תמיד, שזה לא יכול להיות שיש אנשים שלא אוהבים חצילים. באנשים כאלה צריך לחשוד.
בכל אופן, אם לפני שהכרתי אותה, הייתי אוכלת חצילים פה ושם, אבל לא כחלק קבוע מהתזונה שלי- היא לגמרי הכניסה את החצילים לחיי, ומאז גם אני מאוהבת בהם.
לכן- כשקיבלתי את הגבינה החדשה של פיראוס- בולגרית למריחה עם חציל קלוי- שמחתי כל כך, כי שילוב של גבינה וחציל הוא גאוני בעיניי.
מיד ניסיתי לחשוב מה אני יכולה להכין עם זה, והיו לי אינספור רעיונות, אך מכיוון שאני אוהבת דברים טעימים, אך גם קלים להכנה, יצרתי עבורכם את המתכון הכי קל ever. והבונוס? גם הילדים הבררנים שלי זללו את זה, אז כנראה שזה באמת טוב:)

מרכיבים:
חבילת מלוואח
פיראוס בולגרית למריחה עם חציל קלוי
ביצה
שומשום
(כן! אלה כל הרכיבים! אמרתי לכם שקל...)

אופן ההכנה:
מפשירים את המלוואח כ-5 דקות בלבד (לא יותר מדי, כי אז הוא יהיה ממש רך...)
על המלוואח מורחים שכבה של פיראוס בולגרית למריחה עם חציל קלוי.
חותכים לרצועות.
מגלגלים כל רצועה (סוג של טוויסט).
מסדרים את המלוואח המגולגל בתבנית על גבי נייר אפיה.
מורחים ביצה טרופה על כל גלגול ומפזרים שומשום.
אופים בחום של 200 מעלות כרבע שעה (כדאי לבדוק מדי פעם, כי בכל תנור זה יכול להיות קצת שונה).

זה מה שמתקבל:
וזה בתקריב:
בתאבון!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה