יום שלישי, 9 במאי 2017

לא זזה לשום מקום בלי הכורכומין שלי

לאחרונה אני משתדלת להקפיד על אורח חיים בריא.
המון פירות וירקות, פעילות גופנית ומה לא..
אבל למרות זאת- אני מתעייפת במהירות, ולא תמיד מצליחה לעמוד ביעדים הבריאותיים שהצבתי לעצמי.
בעיתוי מצוין ממש- קיבלתי מארז של כורכומין Terra.
ליתרונות הכורכומין התוודעתי כבר מזמן, אבל רק עכשיו אני צורכת את הכמוסות על בסיס יומיומי.
אז מה כל כך טוב בכורכומין?
- הכורכומין מסייע ומטפל במחלות דלקתיות שונות
- מוריד רמות כולסטרול בדם.
- נוגד חימצון.
- מקטין את הסיכון לחלות בסכרת ובאלצהיימר.
- מחזק את המערכת החיסונית ואת הלב.
- מזרז ריפוי פצעים ובעיות בעור.
ומה היתרון של כורכומין Terra על פני המתחרים?
- כורכומין Terraמכיל ריכוז הגבוה פי 24 מכורכום רגיל.
- נבדק בתנאים המחמירים בעולם.
- מופק בתהליך מיצוי טבעי ללא חומרים משמרים וללא סוכר.
-טבעוני.
לאור כל היתרונות החלטתי לצרוך את הכמוסות, ואני מקווה ומצפה לראות בקרוב שיפור בתפקוד היומיומי שלי ובבריאות.

את כורכומין Terraניתן לרכוז דרך האתר:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה