יום שלישי, 4 ביולי 2017

גם לאבא מגיע מנשא: בייביביורן משיקה את קולקציית קיץ 2017

השבוע הוזמנתי לאירוע מיוחד במינו- השקת קולקציית אביב-קיץ 2017 של מנשאי התינוקות של חברת בייביביורן.
באירוע נפגשנו עם מנהלת השיווק של בייביביורן- דפי גרון, שהביאה ארצה לרגל האירוע כמה מעובדי החברה, שהגיעו היישר משוודיה. 
דפי סיפרה לנו על החשיבות של המנשא. כל אמא (ואבא) בימינו יודעים, שמנשא מעניק לנו איכות חיים וידיים חופשיות. המנשא הפך בשנים האחרונות למוצר must!, ואם כבר מנשא- אז כידוע המנשא של בייביביורן הוא האיכותי מכולם. 
ואם בעבר היינו רואים רק אמהות מסתובבות עם מנשאים- לאחרונה רואים גם אבות שסוחבים עליהם את הילדים בתוך מנשא, ולכן בקמפיין לרגל השקת הקולקציה החדשה- בייביביורן החליטו להתמקד באבות. הקמפיין נקרא #dadstories. 
דפי הציגה בפנינו את ברברה פאוול, שעובדת במפעל בשוודיה בשיווק.
ברברה סיפרה לנו על ההיסטוריה של בייביביורן, והדגימה על עצמה את המנשא הראשון שנוצר בשנת 1973, ונקרא Close to heart (קרוב ללב), מכיוון שהמטרה הייתה לייצר מנשא שיגרום לתחושת קרבה בין הילד להורה.
גם מנהל המכירות פרדריק גייאמה (אני מקווה שכתבתי את השם נכון, כי זה היה די מסובך:) נפגש איתנו, וסיפר לנו שהוא עובד בחברה כ-6 שנים. פרדריק, שהוא בעצמו הורה לשני ילדים (בני 4 ו-9) סיפר על תהליך הייצור של המוצרים החדשים בחברה.
כל מוצר חדש מתחיל ברעיון, שמוביל ללימוד הצורך והתייעצות עם מומחים בתחום. לפני שעוברים לייצר לקהל הרחב- מכינים מוצר, שנשלח למשפחות מכל רחבי העולם, אשר מנסות אותו, ונותנות הערות.  רק לאחר שכל ההערות נלקחות בחשבון, והמוצר עובר שינויים לפיהן- הוא מיוצר בצורה רחבה ומתחיל להימכר.
פרדריק סיפר לנו, שהמטרה של בייביביורן הוא שכמה שיותר אנשים ישאו את ילדיהם במנשא, על מנת לפשט את הפעילויות היומיומיות של ההורים והילדים. 
הבדים, שבהם משתמשים למנשאים, הם גם חלק מהייחוד של בייביביורן. בחברה משתמשים בבדים שונים לצרכים שונים. בחברה דואגים שהבדים, שבאים במגע עם התינוק, יהיו נעימים ובאיכות גבוהה. 
אחרי הדיבורים-הגיע שלב ההדגמה. זכינו לראות את הדגמים החדשים והיפהפיים של בייביביורן.
הדגמים החדשים הם בצבעי קיץ: ורוד, חום מוקה, גווני ג'ינס חדשנים ואלמנטים גרפיים של עלים מעוצבים.
הקולקציה המרהיבה הזו היא במהדורה מוגבלת, כך שאם תרצו מנשא כזה- תצטרכו לרוץ לחנויות! (או לאתר האינטרנט).
לקמפיין הצטלמו אבות אמיתיים שהצטלמו יחד עם ילדיהם במנשאים.
וגם קיבלנו הדגמה בלייב:
הקולקצייה החדשה שייכת לדגם שנקרא One, שפותח (כמו כל מנשאי בייביביורן) בשיתוף עם רופאי ילדים ואורתופדים, וניתן להשתמש במנשאים האלו מגיל לידה ועד 3. המנשאים מספקים תמיכה לראש, לגב ולירכיים של הילד, ומאושרים לשימוש על ידי המכון הבינלאומי למפרק הירך.
המנשא מאפשר לשאת את התינוק בארבעה מצבים: פנים אל פנים, התינוק פונה פנימה, התינוק פונה כלפי חוץ ונשיאה קלה על הגב.
מחיר למנשא בייבי ביורן one:  
890 שקלים

מלבד מנשאים, חברת בייבי ביורן מייצרת מוצרים נוספים לתינוקות. ביניהם- טרמפולינות.
הקולקציה החדשה של הטרמפולינות נקראת טרמפולינה Bliss, ומדובר בטרמפולינה ארוגונמית עם עיצוב חדשני בצבעי ורוד, כחול, בז' ואפור.
הטרמפולינות של בייבי ביורן ותיקות אפילו יותר מהמנשאים. הראשונה פותחה בשנת 1961 על ידי ביורן ג'ייקובסון עבור אחיינו, ובהמשך הטרמפולינה עברה לייצור ושיווק נרחבים.
בקולקציה הנוכחית נעשתה מחווה לעיצוב הטרמפולינה המקורי, אך במראה וסטייל חדש. 
גם הטרמפולינה פותחה בשיתוף רופאי ילדים ואורתופדים. היא מתאימה לשימוש מגיל לידה והלאה.
הנדנוד של הטרמפולינה הוא טבעי ומהנה, העיצוב שלה מעניק תמיכה לראש ולצוואר, והיא יכולה לשמש גם ככסא.
בטרמפולינה ישנם שלושה מצבים: ממצב זקוף ועד למצב שכיבה.
הבדים הם בדים נעימים לעור התינוק ובטוחים ללעיסה או מציצה, והם ניתנים להסרה ולכביסה.
מחיר לטרמפולינת Bliss:
780-850 שקלים. 

את כל מוצרי בייבי ביורן ניתן להשיג באולם התצוגה, הנביאים 55 רמת השרון ואצל המשווקים המורשים ברחבי הארץ.
https://www.babybjorn-israel.co.il/




2 תגובות:

  1. מי בדיוק ישלם 890 שקל על מנשא? אני מעדיף לקנות בכסף הזה סושי לאשתי

    השבמחק