יום חמישי, 27 ביולי 2017

איך לפתח הרגלי אכילה נכונים לילדים (ובדרך גם לנו)?

כמה שטויות הילדים שלי אוכלים בחופש הגדול. זה פשוט לא יאומן.
לא שבמשך השנה הם אוכלים מי-יודע-מה, אבל עכשיו כמויות הממתקים עולות על גדותיהם, וכמה שאני מנסה להלחם בזה בעזרת המשפט הידוע "ממתק אחד ביום"- ברגע שאני מסתובבת לאחד מהם- השני כבר מסתובב עם ממתק שהוא קיבל מהשכנים...
אומרים שאם אתה לא יכול להלחם בהם- תצטרף אליהם, אז לצערי נפלתי גם אני, וממש בלי משים אני מוצאת את עצמי מנשנשת ומנשנשת בלי סוף..
בקיצור- הגיע הזמן להזכר שממתקים זה לא אוכל, ושחייבים לחזור דחוף לאוכל בריא ומזין, לפני שיהיה מאוחר מדי, והילדים יחלו, יסבלו מכאבי בטן ושיניים ושלא נדבר על עוד נזקים שיכולים להיות להם מהאכילה הכל כך לא בריאה הזו...
הצילו!
יעל חן רביע, דיאטנית ילדים, כנראה שמעה את זעקתי, או את זעקתם של הורים אחרים, כי מסתבר שאני לא היחידה, שאיבדה את זה במאבק על תזונת הילדים.
יעל יצרה ערכה מהנה לילדים המיועדת לפיתוח מודעות להרגלי אכילה נכונים ונבונים מתוך חיבור לתחושות הגוף.
אז מה יש בערכה הזו?
 הערכה, שנקראת "מילון התאבון", כוללת חוברת פעילות לילדים, שאחרי שעברתי עליה (עוד לפני שהראיתי לילדים) כבר נהיה לי חשק לירקות. באמת. חוץ מהחוברת- יש גם מגנטים מדליקים ומידע חיוני וטיפים להורים. 
הערכה מגוונת מאוד ומציעה משחקים ופעילויות שונות. הכל פרקטי, מהנה ומעודד שיח בין ההורה לילד. 
מדובר בפתרון נהדר לחופש הגדול- גם פעילות עם הילדים וגם על נושא חשוב כל כך!
הערכים שהילדים לומדים מהשימוש בערכה הם כאלה שיכולים ללוות אותם עוד שנים ארוכות אחר כך, והרעיון הנפלא הזה של זיהוי תחושות רעב ושובע ושל בחירה נכונה של אוכל יכול לעזור להם גם עכשיו וגם בהמשך.
יעל חן רביע, מפתחת הערכה, היא תזונאית קלינית לילדים, והערכה שפיתחה מתעסקת בכל מה שקשור בהקניית הרגלי אכילה בריאים כגון: אכילה שאינה מתוך רעב פיזיולוגי, אכילה כש"מתחשק", אכילת יתר ותחושות רעב ושובע.
מילון התאבון מתאים לכל מי שרוצה להחזיר לילדים את החיבור הטבעי והבריא לתחושות הרעב והשובע של הגוף, וכל מי שרוצה להעביר לילדים מסר של אכילה בריאה. שזה כולנו, לא?
הילדים שלי כבר התנסו ונהנו. בכל יום אנחנו לומדים לפחות דף אחד מהערכה, משחקים ובתקווה גם מפנימים:)
הערכה מתאימה לגילאי 5 עד 0, וקיבלה את המלצת מכון אדלר.

מחיר מומלץ לצרכן: 49 שקלים לערכת עבודה+מגנטים (לא כולל דמי משלוח)
כדי לרכוש את הערכה לחצו כאן



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה