יום שלישי, 5 בדצמבר 2017

Kiwi עסיסי עם ויטמין סי

שמתם לב שהחורף הגיע?
נכון שהיו כמה ימים נעימים, אבל זהו. מחר יהיה גשום, וצריך להצטייד בהתאם.
וכשאני אומרת להצטייד- אני מתכוונת בין השאר בבגדי ילדים, כי משום מה למרות שהם גדלים כל שנה, הבגדים לא גדלים איתם לצערי...
אז שמתי פעמיי לKiwi, חנות בגדי הילדים הכי שווה שיש, כדי לראות מה חדש.
אז מה חדש?
קולקציית סתיו-חורף 2017/2018 כבר נמצאת בחנויות, והפעם בKiwi בחרו להתמקד באלמנטים מעולמות החלל ואופנת הרחוב.
Space: קולקציה חללית עם אלמנטים של ירח, כוכבים ואסטרונאוטים בצבעי שחור, אפור ומטלי. אצל הבנות יש גם שילוב של נצנצים ופאייטים.  
Simplicity: קולקציה חגיגית ואלגנטית. לבנות יש פריטים עם תחרות עדינות, טול, פליסה ופאייטים, לבנים חולצות מחוייטות וג'ינסים.
Woodland: קולקציה חורפית עם בדים חמים יותר. אצל הבנות יש אלמנטים של יער: מוטיבים של פרחים, עצים ועלים, סריגים עבים, מעילים, ווסטים, ז'קטים וג'ינסים. אצל הבנים יש סריגים עבים, חולצות פלנל, מעילים ומכנסי קורדרוי. הכל בצבעי ירוק, חום, כתום ואפור.
קולקציה קולית: בגדים דמויי עור, ג'ינס משופשף, ווסטים מניילון וצבעים מטליים. אצל הבנות יש חצאיות טול ואצל הבנים הדפסים זוהרים בחושך.
קולקציית ניו בורן: בבגדי התינוקות אפשר למצוא קולקציה רומנטית לבנות עם דפוסי פרחים, לבבות וכוכבים בצבעי ורוד, פוקסיה ואפור מלאנז וקולקציה קולית לבנים עם איורי חיות ורובוטים בצבעי מלאנג', לבן ונייבי.
קולקציית נעליים: שמחתי לגלות, שמעכשיו אפשר לרכוש גם נעליים מקסימות בחנויות Kiwi! לבנות נעלי בלרינה בצבעי כסף, זהב, פודרה ושחור לק וגם סניקרס מדליקות. לבנים סניקרס בצבעי שחור לבן וצבעי צבא. כל הנעליים מיוצרות מחומרים רכים, סוליות מרופדות, רצועות מתכווננות ושרוכי גומי אלסטיים.
אז מה קניתי?
-חליפה מדליקה לגדול עם הדפס של רובוט דינוזאור.
-מכנסיים מחממים לאמצעית.
-מעיל מ-ה-מ-ם לקטנה.
-נעליים לאמצעית.
האמצעית כל כך התלהבה מהנעליים. היא נעלה אותן הפוך, אבל לא הסכימה לחלוץ אותן:


טווח המחירים:
מכנסיים החל מ19.90
חולצות החל מ19.90
שמלות החל מ39.90
נעליים החל מ59.90
טווח מידות:
ניו בורן עד מידה 3
4 עד מידה 16

לרשת Kiwi פריסה ארצית עם 76 סניפים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה