יום שני, 15 בינואר 2018

איך למקסם את תיק האיפור שלך?

את בתיה צוקר פגשתי לראשונה כבר מזמן,וזו לגמרי הייתה אהבה ממבט ראשון.
כי בתיה היא לא סתם מאפרת ומעצבת תסרוקות.
בנוסף לכך שהיא אמנית איפור, היא גם מומחית לצמות!
כן, מסתבר שיש אינספור סוגי צמות שאפשר לקלוע, ובתיה יכולה ללמד אתכן (ואת בתכן אם תרצו) איך לקלוע צמות יפות ומיוחדות בקלות.
אבל על הצמות אכתוב בפעם אחרת. הפעם הגעתי לבתיה עם תיק האיפור שלי, כדי ללמוד איך להוציא ממנו (וממני) את המיטב.
תיק האיפור שלי הוא מקרה קלאסי של "מרוב דובים לא רואים את היער". יש בו המון סוגי צלליות, כמות לא נורמלית של עפרונות עיניים, שפתונים, סומק ומה לא... אבל במה כדאי להשתמש? מה, מכל המבחר הזה, הכי מחמיא לי? ועל מה אפשר לוותר?
אז נכנסתי אל סטודיו האיפור של בתיה, שנמצא בביתה ברמת גן.
כבר בכניסה אפשר להרגיש את האווירה המיוחדת והנעימה. בתיה חשבה על כל פרט, והעיצוב נותן הרגשה נפלאה (גם החימום שהודלק מבעוד מועד ביום הקפוא שבו הגעתי, והצלוחיות עם השוקולדים והאגוזים לגמרי עשו את שלהם...).
ניגשתי לשבת ליד המראה, ולבקשת בתיה פרשתי את תכולת תיק האיפור שלי.
סידרנו יחד לפי נושאים: איפור עיניים, שפתיים, פנים.
בתיה נתנה לי דף ועליו ציור של פנים עם מקום להערות, כדי שאוכל לרשום ולא אשכח שום דבר.
עברנו על האיפור, קיבלתי הדרכה מבתיה לגבי מה מתאים לי ומה ממש לא, וגם איזה איפור כבר ממש פג תוקף (מסתבר שהצבע הלבן שהופיע פתאום בשפתון הוא עובש😝)
ואז עברנו לאיפור הפנים. בתיה איפרה צד אחד של פניי ואני את הצד השני.
עקבתי אחר השלבים, ואת חלקם רשמתי בדף שקיבלתי מבתיה, ולבסוף נראיתי נפלא:)
הדרכת האיפור הזו היא לדעתי חובה לכל אשה שרוצה לדעת איך להראות טוב יותר מבלי לקנות עוד ועוד איפור.
בנוסף להדרכות פרטניות, בתיה גם עורכת סדנאות (ציורי פנים, תסרוקות וצמות לאמהות ובנות), עמדות איפור וצמות לאירועים וגם איפור כלות, ציורי הריון ועוד ועוד.
ממש עכשיו בתיה עורכת סדנאות איפור לפורים, ובהן היא מלמדת איך לשדרג כל תחפושת בעזרת איפור. מומלץ!

לפרטים נוספים:
בתיה צוקר- 0544998230
לדף הפייסבוק לחצו פה
לפרטים והרשמה לסדנת איפור לפורים לחצו פה.
להרשמה לסדנת צמות אמהות ובנות ניתן להרשם אצל בתיה בטלפון הרשום למעלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה