יום ראשון, 21 בינואר 2018

גאוני גאוני גאוני

אתם יודעים מה הריח הכי טוב בעולם?
ריח של עוגה שיצאה עכשיו מהתנור או ריח של לחם שיצא מהאפיה.
בקיצור, לדברי מאפה חמים וטריים יש ריח שאי אפשר לעמוד בו.
בגלל זה בכל פעם שאני נכנסת למאפיה- אני רוצה לקנות הכל. הריח של המאפים הטריים חודר לנחיריים, וגורם לי לרצות לאכול ולאכול ולאכול...
ומה אם אספר לכם שאת אותו אפקט אפשר להשיג בבית?
את אותו ריח שיש במאפיה? אבל בלי מאמץ?
סדרת המוצרים החדשים של בונז'ור, מוצרי בצק שמרים לאפייה ביתית, עושה בדיוק את זה- גורמת לבית שלנו להרגיש כמו מאפיה😋
הסדרה כוללת 4 מאפים: עוגת קראנץ', פוקצ'ה דגנים, חלה מתוקה ורוגלך.
איזה כיף שאפשר להכין בקלות ובמהירות מוצרים כל כך טעימים!
אמנם אני מתכוונת לנסות בקרוב את כל הסדרה, אבל החלטתי להתחיל מהמאכל האהוב על הבן שלי- רוגלך!
עקבתי אחר ההוראות הפשוטות שמופיעות על גב האריזה, 
הכנסתי לתנור, וכך נראו הרוגלך בסוף:
והטעם- מעולה!
טיפ קטן: כדאי למרוח מי סוכר בסוף האפייה, על מנת להעניק ברק ורכות לרוגלך.
את שאר המוצרים אכין בקרוב. אעדכן:)
בתאבון!




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה