יום ראשון, 21 בינואר 2018

לגלות עולם קסום של חדי קרן...

מי היה מאמין שהבן שלי(!) ייהנה מספר על חדי קרן...
כשקיבלתי את החלק הראשון בסדרת ממלכת חדי הקרן מאת  זאנה דיוידסון- היער הקסום, תהיתי למי אני יכולה להקריא אותו- הספר, אשר בנוי מפרקים, ארוך מדי לבנות הקטנות שלי, והבן שלי, ילד בכתה א', הוא כביכול בגיל המתאים, אבל הוא... איך לאמר.... בן:) לא חשבתי שהוא יוכל להתחבר לחדי קרן, ובכלל לעלילה, שהגיבורות הראשיות בה הן גיבורות ולא גיבורים...
אבל בעודי יושבת בחדר העבודה, ותוהה למי אני אקריא את הספר, הבן שלי נכנס, ראה את הספר, ומיד פתר לי את הבעיה: "אמא, תקריאי לי!"
הספר בנוי משבעה פרקים, כך שסיכמנו שבכל יום אקריא לו פרק אחד, וכך קרה שבמשך שבוע שלם הקראתי לו את הספר, ובמפתיע- הוא נשאב לעלילה, הוקסם מהספר והדמויות, ובחלוף אותו שבוע- מצאתי אותו מקריא את הספר (בקריאה איטית להחריד, כי בכל זאת הוא רק בכתה א', אבל נו שוין) לאחיותיו הקטנות.
אז על מה מספר הספר ששבה את לבו של בני, ועל הדרך גם את לבם של שאר בני המשפחה?
הספר "ממלכת חדי הקרן: היער הקסום" הוא החלק הראשון בסדרה, והוא מספר על ילדה בשם זואי, שבאה לבקר את דודתה מיי, ובאמצע הלילה, כשהיא יוצאת החוצה, לאחר ששמעה קולות מוזרים- היא מגיעה אל עץ האלון, ולהפתעתה מגלה, שבין שורשיו מתחבאת מנהרה, אשר מובילה אותה אל עולם שבו גרים חדי קרן קסומים!
במהרה, זואי מגלה שהגעתה לשם קרתה בדיוק בזמן, שבו ממלכת חדי הקרן זקוקה לעזרה. יחד עם חדת הקרן אסטרה, הן יוצאות להרפתקאה, שבה הן מנסות להציל את הממלכה.
הספר הקסום הזה כתוב בשפה בהירה ופשוטה ועם ניקוד, כך שילדים, שיודעים כבר קצת לקרוא, יכולים לקרוא אותו. ומי שעדיין מתקשה- יכול לבקש עזרה מההורים, כמובן. אני מודה שגם אני, ממרום גילי, נשביתי בקסם של ממלכת חדי הקרן, ואני מצפה בקוצר רוח לקרוא את הספר הבא בסדרה (וכמובן אכתוב פה לאחר הקריאה).
קריאה נעימה!
ממלכת חדי הקרן- היער הקסום.
מאת זאנה דיוידסון.
איורים: נונו אלכסנדר ויירה.
מאנגלית: חגי ברקת. 
הוצאת דני ספרים.
מחיר לצרכן: 78 שקלים.
להשיג בחנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: http://www.siman-kria.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה