יום רביעי, 8 באוגוסט 2018

להפטר מהשיער בלי כאבים- חלק 2

לפני חודש וקצת שיתפתי אתכם בכך שהתחלתי תהליך הסרת שיער לצמיתות ברשת "טל אסתטיקה".
בשיחה הטלפונית טרם הגעתי לטיפול הראשון, סיפרו לי שמדובר בהסרת שיער במכשיר חדיש, שהוא גם יעיל מאוד (מספר טיפולים נמוך משמעותית מטיפולים במכשירים האחרים) וגם אינו כואב.
את החוויות מהטיפול הראשון תוכלו לקרוא כאן. 
אבל בקצרה, הופתעתי מכך שהטיפול באמת לא כאב (רק באזורים מסויימים, שנחשבים לרגישים יותר, אבל גם שם זה היה נסבל לגמרי, ובכל מקרה זה כלום לעומת הכאב של הסרת שיער בשעווה).
כשיצאתי מהטיפול הראשון תהיתי כמה זמן זה יחזיק מעמד. הייתי בטוחה שאחרי טיפול אחד לא אראה תוצאות, וכשאלונה ביקשה ממני עד הטיפול השני (שנקבע כחודש וחצי לאחר מכן) לא להסיר שיער בשעווה, כבר דמיינתי איך אגיע אל הטיפול במראה של קופיפה קטנה.
אבל שוב הופתעתי, וכמות השיער שצמחה בין הטיפול הראשון לשני הייתה מזערית! לא יאומן, אבל כבר אחרי טיפול אחד בלבד היו תוצאות!
כשאלונה קיבלה את פניי, סיפרתי לה על כך שהייתי המומה מהיעילות, שהתגלתה אחרי טיפול אחד בלבד.
אלונה לא הופתעה במיוחד. היא כבר ראתה את זה אצל מטופלות קודמות...
בכל אופן, הטיפול השני התנהל כמו הטיפול הראשון, ובו אלונה העבירה על רגליי החלקות את ידית המכשיר, אשר פולטת קרן לייזר וקרן קור, שתורמת לאלחוש, ולכך שלא מרגישים את הכאב.
שוב, היו מקומות שבהם כן הרגשתי כאב קל, אבל אני רגישה במיוחד לכאבים. רוב הזמן היה לי נחמד ונעים לשכב על המיטה ולשוחח עם אלונה.
כשהטיפול הסתיים- קבעתי טיפול נוסף עוד חודש וחצי, וקיבלתי הנחיות לא להשתמש בסבון בשעות שאחרי הטיפול ולמרוח קרם הגנה ביציאה לשמש.
בינתיים נראה שעד הטיפול השלישי כבר לא תשאר לאלונה יותר מדי עבודה, כי הרגליים שלי מגיבות מצויין למכשיר הקנדלה הייחודי הזה.
ועכשיו תסלחו לי. אני הולכת להתקשר לקוסמטיקאית שעושה לי טיפולי שעווה, כדי להגיד לה שהיא יכולה לקחת חופש😄
נ.ב. אלונה גילתה לי שיש עכשיו מבצע מ-ט-ו-ר-ף של הסרת שיער מכל הגוף ב4599 שקלים בלבד! (שזה בערך שליש מחיר). המבצע מסתיים ב15.8, אז רוצו לטלפון ותקבעו! שלא תגידו אחר כך "איך פספסתי"...
לפרטים נוספים הכנסו לאתר של טל אסתטיקה:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה