יום שלישי, 7 באוגוסט 2018

הסוף לבחילות

כמה סבלתי בהריונות שלי. אף תופעה לא פסחה עלי. כמעט כל מה שכתוב בספרי ההריון וההכנה ללידה- חוויתי על בשרי.
אחת התופעות הזכורות לשמצה, שפקדה אותי בעיקר בשליש הראשון של כל הריון, היא תופעת הבחילות.
אצלי לא היה מדובר בבחילות בוקר אלא בבחילות שמתחילות אמנם בבוקר, אך ממשיכות כל היום. לא משנה מה ניסיתי. שום דבר לא עזר. היו כמה "תרופות סבתא" שהקלו קצת, אבל רק שנכנסתי לשליש השני של ההריון הייתה הקלה ניכרת יותר. ואז היו תופעות אחרות כמובן...
כמה חבל שלא הכרתי את צמידי סי-בנד (Sea-band). 
הצמידים הללו, שמיוצרים באנגליה, מבוססים על עקרונות הרפואה הסינית, ויוצרים לחץ מתמשך בדיוק על הנקודה ביד, שמשפיעה על עניין הבחילות.
הנקודה, המכונה P6 או נקודת ניי-קואן ממוקמת בין שני גידים הנמצאים מעט לפני קפל שורש כף היד.
את הצמיד עונדים כך שכפתור הפלסטיק המחובר אליו לוחץ על הנקודה עד שמתחילים להרגיש הקלה. 
אז מדובר בהצלה אמיתית לנשים בהריון, אבל למי עוד יכול לעזור הצמיד?
קרה לכם פעם שנסעתם נסיעה ארוכה באוטו, אוטובוס או בכלי תחבורה אחר, וכל הבאמפרים, הסיבובים והעצירות גרמו לכם לרצות להקיא?
לי זה קורה המון, וגם לילדים שלי. הבת שלי מקיאה כמעט בכל נסיעה ארוכה.
מזל שלנסיעה האחרונה לקחתי את הצמידים (יש גם לילדים!), וכך הנסיעה עברה בשלום.
(היד של בעלי)
חוץ מזה, שהילדים ממש התלהבו מהרעיון. כשהבת שלי הורידה לרגע את הצמיד, הבן שלי מיד צעק עליה: "מה את עושה? את תקיאי!", מה שגרם לה מיד להחזיר אותו חזרה.
עכשיו הצמידים שוכנים באופן קבוע באוטו (צמיד לכל ילד, וגם לי ולבעלי כמובן), והנסיעות עוברות יותר בשלום.
מה עוד טוב בצמידים האלו?
אין להם תופעות לוואי, הם לא מכילים תרופות, הם יעילים, ניתן לכבס אותם ולהשתמש בהם שוב. וחוץ מזה- העיצוב מדליק. אז מה צריך יותר מזה?
את הצמידים ניתן לרכוש ברשתות הפארם ובבתי המרקחת תמורת 71 ש"ח בלבד.
ואם תרצו קופון הנחה- אז תכנסו לפה. 
זהו. נגמרו הבחילות!😄

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה