יום רביעי, 15 באוגוסט 2018

לקבל את השנה החדשה בסטייל

נכון שאנחנו עמוק בתוך אוגוסט, ומנסים לתמרן בין החופש של הילדים לעבודה,ורק מחכים שספטמבר יבוא.
אבל מסתבר שספטמבר מתקרב בצעדי ענק, ומביא איתו לא רק את החזרה ללימודים, אלא גם את החגים!
כן, השנה החגים מגיעים מוקדם מהצפוי. הילדים בקושי יהיו כמה ימים בבית ספר, ו... הופ! ראש השנה.
אני לא יודעת מה איתכם, אבל אני כבר שנים חוגגת את ראש השנה בבית, ולא נוסעת לשום מקום.
החג הזה הוא לא כמו כל חג. הוא נמשך יומיים, מה שאומר 5 ארוחות חגיגיות גדולות (אל תתווכחו איתי. ספרתי). ומכיוון שאני סוג של בלבוסטע, אני גם מארחת בחלק גדול מהארוחות😬
מכיוון שגם בלי אורחים אנחנו משפחה לא מאוד קטנה (5 נפשות סך הכל. אני יודעת שיש משפחות גדולות יותר, אבל תודו שגם שני הורים ושלושה ילדים זה לא מעט), בשילוב עם האורחים זה אומר, שחוץ מזה שצריך להגדיל את השולחן עד הסוף, ולערוך אותו לכמות של לפחות 10 אנשים (ולפעמים גם 20. תלוי את מי הזמנתי. כן, אני יודעת שאני לא נורמלית), צריך גם מספיק כסאות לכולם!
אז איכשהו, אם לוקחים את הכסאות של המטבח, של פינת האוכל, את כל הכסאות מכל החדרים, את הכסאות מהחצר, וכמה כסאות מהשכנים- אפשר להשיג את מספר הכסאות הדרוש.
אבל נשארה בעיה קטנטונת: כל כסא נראה שונה- אחד לבן, שני שחור, אחד נקי, שני מלוכלך מגואש/ מעדן/ מדבקות שלא יורדות.
אז לגבי עריכת השולחן אפשר להסתדר, ולערוך כך שהשולחן ייראה יפה. אבל איך הכסאות ייראו יפים ו... אחידים?
חברת פעמית סטור החליטה השנה לעזור לי ולכל שאר האנשים שחשוב להם שלא רק השולחן ייראה יפה, אלא גם הכסאות שסביבו, והשיקו מוצר חדש- כיסוי בד מעוצב לכסא
כיסוי הבד, שנמכר באריזות של 4, מתאים לרוב סוגי הכסאות, וברגע שמלבישים אותו על הכסא- קורה הקסם. כבר לא רואים את הלכלוכים, את השריטות ואת זה שהכסאות לא אחידים. כל הכסאות הופכים לכסאות יפים, נקיים ויוקרתיים! 
הכיסוי מגיע בצבע שמנת. הוא עשוי מבד עדין ונעים עם סקוטש סגירה בתחתית, והכי טוב- שאפשר להשתמש בו שימוש חוזר!
המחיר לאריזת 4 כיסויי בד הוא 69 שקלים בלבד, וזה לגמרי משתלם, בעיקר לאור העובדה, שאפשר להשתמש בו שוב ושוב, ושהוא הופך את הכסאות ליפים כל כך.
ולמי שרוצה עוד שדרוג קטן- בפעמית סטור ניתן לרכוש גם סרטים דקורטיביים לכסא עם טבעת מהודרת. אני קישטתי את הכסאות בסרט סגול, אבל יש גם בצבעים נוספים אם תרצו.
הסרטים הדקורטיביים באים גם הם באריזות של 4, והמחיר לאריזה הוא 19.90 שקלים בלבד.
ואם אתם כבר בפעמית סטור- תעשו לעצמכם טובה, ותקנו כלים חד פעמיים, שלא תצטרכו לשטוף כלים כל הלילה.
עכשיו רק נשאר להזמין את האורחים😀
(צילום: אורי גורן)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה