יום שני, 25 בנובמבר 2019

איך להיות הורים?

אומרים שילדים באים בלי הוראות הפעלה.
ואולי דווקא בגלל זה, ישנם קורסים רבים, שמלמדים עקרונות הוריים, ואיך להצליח לגדל ילדים בלי להתחרפן (ואם יש רווקים שקוראים את זה- ילדים זה שמחה. בעיקר כשהם של אחרים....).
שוב ושוב אני מוצאת את עצמי מנסה להיות אמא מכילה ואוהבת, ובמקום זה יוצאת ממני אמא כועסת וצועקת.
איך יוצאים מזה?
באמת שרציתי ללכת לאחד הקורסים האלה, שמלמדים איך להיות הורה טוב יותר, אבל הם תמיד בשעות הערב, בזמנים שאני כבר בתפקוד חסר עד בלתי קיים.
למזלי, דורית כהן חרמון שמעה את משאלתי, ויצרה קורס הדרכה הורית בשם "הורות יכולה להיות משחק ילדים", כשהחידוש בו הוא שמדובר בקורס אינטרנטי! מה שאומר, שאפשר לצפות בו בכל שעה, מקום ומצב. הוא פשוט שם. לא הולך לשום מקום.
ומה יש בקורס הזה?
בדיוק מה שצריך. הקורס מחולק לשבעה פרקים (פלוס כמה בונוסים), ובפרקים המצולמים האלו יש כל מה שהורה צריך לדעת: איך להחזיר לעצמנו את הסמכות, איך לדאוג לכך שהילדים יגדלו עם ערכים ולא עם מסכים, איך מחזקים את תחושת השייכות של הילד, איך להיות הורה מעודד ועוד ועוד.
את כל הטוב הזה מלמדת דורית כהן חרמון, אמא לשני בנים, שעוסקת בחינוך כ-20 שנה. 
דורית היא מנחת הורים מוסמכת, שמאמינה שהורים יכולים וצריכים להנות בהורות שלהם ולהיות הורים מנהיגים.
מה למדתי בקורס של דורית? את כל מה שלומדים בקורס פרונטלי, רק בצורה יותר נוחה. למדתי לבנות לעצמי חזון הורי, למדתי איך להתייחס לסיטואציות עם ילדים (בעיקר איך לפעול מהראש ולא מהבטן, שקורה מצב לא נעים בבית) ובעיקר למדתי איך ליצור בבית הרגשה נעימה יותר.
על מנת לרכוש את הקורס יש להכנס לאתר:
לפרטים נוספים ועוד טיפים כדאי להכנס לדף של דורית כהן חרמון בפייסבוק:
או לפנות דרך המייל:
dorit.hermon19@gmail.com

2 תגובות:

  1. שירה,

    תודה רבה על הפרגון וכיף לי שלקחת חלק בקורס.אכן ישנה אפשרות ללמוד לעשות את ההורות אחרת.

    השבמחק