יום שני, 23 בדצמבר 2019

חדר בריחה אצלכם בבית! במיוחד לחנוכה.

אחת ההתמכרויות היותר כיפיות, שהיו לי בשנים האחרונות, היא לחדרי בריחה.
זה התחיל באחד מימי הנישואין שחגגנו, שהחלטתי לעשות משהו שונה, ולא לצאת למסעדה.
בעלי ואני הלכנו לחדר בריחה. לקח לנו קצת זמן להבין מה קורה שם, אבל ברגע שכבר הבנו- עפנו על זה.
מאז, זה הפך למסורת- כל יום נישואין חוגגים בחדר בריחה.
ולמי שלא יודע מה זה חדר בריחה, אני אספר שמדובר במשחק הרפתקאות, שבו אנשים ננעלים בחדר, וצריכים להשתמש בחפצים השונים הנמצאים בו על מנת לפתור חידות, למצוא רמזים, לפענח צפנים ולהצליח לצאת ממנו תוך זמן מוגבל (בדרך כלל שעה). 
בחדרי הבריחה, שבהם יצא לי להתנסות, תמיד היו כמה דרגות קושי (ברוררר שהלכנו על הקשה ביותר).
בכל פעם מחדש אני מתפעלת מהמוחות שהגו את הרעיונות לחידות שבחדר.
תמיד מדובר בחידות מורכבות ביותר, שאסור לפספס בהן אף פרט.
אחרי שתהיתי "מי האנשים האלה שחושבים על כל זה?" גיליתי את לילך פינצ'בסקי סמיאן, בלוגרית משחקים, שבשנים האחרונות עוסקת ביצירת חדרי בריחה אישיים ומקוריים שמותאמים לאירועים שונים.
לרגל חג החנוכה, לילך יצרה את המשחק "תעלומת פך השמן", שהוא בעצם חדר בריחה שיכול להתאים לכל המשפחה (מושלם לפעילות אחרי הדלקת נרות!).
המשחק מתאים לגילאי 8 ומעלה (אבל גם הקטנים יכולים לעזור). אני החלטתי לתת לכתה ג'3 (הכתה של הבן החמוד שלי) להתנסות במשחק ולדווח לי איך היה, לפני שאני מנסה את המשחק בהדלקת הנרות המשפחתית.
מדובר בכתה עם בנים שובבים במיוחד, אבל גם חכמים במיוחד, כך שהאמנתי שהם יעופו על זה.
לפני תחילת המשחק- עקבתי אחרי ההוראות שקיבלתי מלילך, כדי להכין את כל מה שצריך (הכל רשום בצורה מאוד מפורטת וברורה), וקיוויתי שיהיה מוצלח.
הבנים באמת קיבלו בהתלהבות את המשימה, ויצאו לדרך.
לא אספר פרטים כדי לא להרוס לכם למקרה שתרצו (וברור שתרצו) לרכוש את המשחק.
אז רק אכתוב לכם את התגובות שהיו בעקבותיו:
"היה כיף!" (איתן)
"היה מעולה!" (יהונתן)
"אפשר עוד פעם?" (שחר)
להזמנת חדר בריחה לחנוכה (או לכל אירוע אחר) יש להכנס לאתר:
פרטים נוספים ניתן למצוא בדף הפייסבוק:
חג שמח!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה