יום חמישי, 26 בדצמבר 2019

למה הכביסה שלי מריחה נפלא?

העולם נחלק לשניים: מי שמשתמש באבקת כביסה ומי שמשתמש בג'ל כביסה (וכן, אני יודעת שיש גם את אנשי הקפסולות, אבל הם מהווים רק אחוז מהאוכלוסיה, אז לא נחשיב אותם כרגע:)
עד לאחרונה השתמשתי רק באבקה, אך מאז שהשכן שלי גילה לי שזו הסיבה לכך שיש לי בעיות במכונה (אני לא יודעת אם זה נכון, אבל ליתר ביטחון החלטתי להקשיב לו)- עברתי לג'ל.
מכיוון שבשוק הג'לים ישנן כל מיני אופציות, החלטתי להיצמד למשהו מוכר. כלומר, משהו שאני מכירה את הריח שלו- בדין.
מכיוון שמרככי הכביסה של בדין הם דיירי קבע אצלי בבית, ובזכותם הכביסה שלי זוכה בריח מטריף (תשאלו את הגננות איך הן מסניפות לי את הילדים😉), שמחתי לשמוע שעכשיו בדין הוציאו ג'ל כביסה באותם ריחות נפלאים של המרככים: כחול, ורוד וBaby.
לג'ל הכביסה החדש, מלבד יתרון הריח, יש גם יתרונות נוספים: הוא מסיר כתמים ביעילות, עדין לסיבי הבגד ועדין לצבעי הבגד.
ולמי שלא מספיק הג'ל והמרכך- לבדין יש גם מוצרים נוספים שייצרו לכם כביסה נעימה וריחנית: כדוריות בושם, תרסיס ודפים למייבש.
ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם.
מחיר: 27.90 שקלים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה