יום ראשון, 15 בדצמבר 2019

מתכון למיני-קרואסון שקדים הכי קל ever

איך אני אוהבת קיצורי דרך במטבח. 
אחד הדברים האהובים עלי הוא לחפש איך לפשט תהליכים במהלך הבישול.
חברת "שמרית" פתרה לי לאחרונה את אחת הבעיות שנתקלתי בהן פעמים רבות: השכחה.
כבר קרה לי יותר מדי פעמים, שרציתי להכין משהו טעים מבצק עלים או פילו, אבל שכחתי להפשיר את הבצק, כך שלא יכולתי להכין שום דבר ספונטני, כי הייתי צריכה לחכות שהבצק יופשר.
חברת "שמרית" הוציאה סדרת בצקים חדשה, שאינה דורשת אחסון בפריזר, אלא במקרר, וכך אני יכולה להוציא מהמקרר ולהשתמש באופן מיידי.
הסדרה כוללת בצק עלים, דפי בצק פילו, בצק פיצה (בסיס לפיצה) ובצק פריך (לעוגיות ומאפים מתוקים).
החלטתי לנסות את בצק העלים, שמגיע מצונן ומרודד, ולהכין מיני-קרואסונים.
שמחתי לגלות גם שהבצק אינו מכיל מרגרינה, אין בו חומרים משמרים וגם לא שומן מוקשה. הוא מגיע מגולגל בנייר אפייה, וכל מה שנשאר הוא לפרוס על גבי תבנית אפיה ולהכין משהו טעים!
אז הנה המתכון:
מיני-קרואסוני שקדים:
המצרכים:
1 חבילת בצק עלים מצונן ומרודד של "שמרית" (300 גרם)
100 גרם שקדים מולבנים טחונים
1 כוס סוכר
אבקת סוכר
אופן ההכנה:
מערבבים יחד את השקדים והסוכר.
חותכים את הבצק ל15 ריבועים.
מניחים בכל ריבוע כפית מתערובת השקדים והסוכר ומגלגלים.
מניחים הכל בתבנית על גבי נייר אפיה משומן, ומכניסים לתנור מחומם ל180 מעלות ל18 דקות.
מפזרים מעל אבקת סוכר.
בתאבון!
סדרת הבצקים של שמרית
כשר פרווה בהשגחת בד"צ בית יוסף
מחיר מומלץ לצרכן: 15-17 ש"ח
להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ במקרר (ולא במקפיא)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה