יום שלישי, 5 באפריל 2016

ביו-25- תוסף התזונה המכיל מעל 25 מיליארד חיידקים טובים בכמוסה!

אני שונאת סטרפטקוקוס!
אבל הוא משום מה אוהב אותי...
בכל שנה אני מושבתת כמה ימים בגלל החיידק הזה שמתנחל לו בגרון שלי.
בדרך כלל אני דוחה את ההליכה לרופא כמה שאפשר, כי למי יש זמן להיות חולה?
אבל הפעם לא הייתה ברירה. הגרון כל כך כאב...
הרופאה עשתה לי משטח גרון, והתוצאה הייתה חד משמעית- סטרפטי חזר.
אוף. הוא כזה קרציה... לא משנה כמה פעמים ניסיתי למגר אותו, הוא תמיד חוזר...
אז לקחתי אנטיביוטיקה, אבל לאנטיביוטיקה כמו לאנטיביוטיקה יש תופעות לוואי.
האנטיביוטיקה, כידוע, לא מבדילה בין חיידק טוב לחיידק רע. היא פשוט הורגת את כולם.
אז הפתרון הכי טוב הוא להחזיר לגוף את החיידקים הטובים.
בשביל זה המציאו את הפרוביוטיקה.
ובשבוע שעבר, בעיתוי מושלם, הגיע אלי תוסף התזונה ביו-25, פרוביוטיקה המכילה חיידקים פרוביוטיים העוברים תהליך ייחודי של ציפוי כפול אשר מקנה להם עמידות בפני החומציות הגבוהה של הקיבה, מבטיח את הישרדותם והשתרשותם במעי ומגן על החיידקים מפני לחות וחום לחיי מדף ארוכים יותר.
מה שעוד מיוחד בכמוסות האלו הוא ההרכב המיוחד שלהם- 11 זנים שונים של חיידקים, ו-25 מיליארד חיידקים פעילים בכל כמוסה! (להבדיל ממוצרי יוגורט המכילים רק עד שני זנים של חיידקים פרוביוטיים).
לאחר כמה ימים של התנסות- אני יכולה להעיד שהכמוסות האלו עושות רק טוב למערכת העיכול ובכלל.
רק בריאות!





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה