יום ראשון, 24 באפריל 2016

מדיח כלים vs שטיפה ידנית- בעד ונגד

בראשית היה נהר, ובנהר היו שוטפים כלים (או יותר נכון- שוטפות כלים:(
מאוחר יותר הגיעו הברזים לחיינו, ויחד איתם הכיורים עמוסי הכלים.
ולאחר שאנשים רבים הרגישו שגם זה קשה להם מדי- הומצאו מדיחי הכלים.
אז מה אתם יותר- טיפוסים שמרנים של כיור וברז?
או נועזים עם מדיח כלים?
מאחר וביני לבין בעלי קיים ויכוח שנמשך שנים אודות עניין המדיח- הכנו יחד רשימה. אני כתבתי למה עדיף לרחוץ כלים בכיור, ובעלי כתב למה עדיף מדיח.
אני בעד רחיצה בכיור ובעלי בעד מדיח.
אשמח לשמוע לאיזה מחנה אתם משתייכים.

 בעד רחיצת כלים בכיור:
- הכלים יוצאים נקיים יותר.
-חיסכון בחשמל.
-הכלים יוצאים עם ריח נעים בניגוד למדיח.
-הכלים יוצאים נקיים יותר מאשר במדיח.
- חיסכון במקום-מדיח תופס מקום מיותר, שיכול להיות מנוצל לאחסון!

בעד שטיפת כלים במדיח:
 (הערה קטנה: את הרשימה הזו כתב בעלי, ולכן היא ארוכה במיוחד, וכוללת סיבות לא סבירות בעליל! כל ההערות שבסוגריים נכתבו על ידי)
-חיסכון במים
-חיסכון בזמן
-חיסכון בכוח
-משאיר לבעלך זמן לפנק אותך וגם לעשות לך מסאז' (הערה שלי: אני מפקפקת בכך...)
-ממעיט את הזמן שמבלים במטבח אחרי ארוחות גדולות
-יוצר הרמוניה במטבח בין התפוחים לקלמנטינות (קודם תקנה את התפוחים שרשמתי לך ברשימה לסופר לפני שבועיים, ואחר כך נדבר...)
-אפשר לשים כלים בערב ולהפעיל, ואז בבוקר נחשוב שגמד קטן הגיע בלילה וניקה את כל הכלים (אם כבר הגיע הגמד- הוא לא יכל לעשות גם ספונג'ה?)
-הכלים יוצאים חמים ונעימים (איכססס! הם חמים ומגעילים!)
-הכלים יוצאים גם מבריקים יותר (טוב, נו...)
-מנקה גם קופסאות פלסטיק משומנות, שגם אחרי מאה קרצופים ביד לא ניתן לנקות אותן.

אם בעלי שכנע אתכם, והחלטתם להשתמש במדיח- לפחות תנו לי להמליץ לכם על הנוזל למדיח הכי הכי שיש:
פיניש ג'ל, המעניק לכלי הזכוכית הגנה מתמשכת מפני שחיקה, כך שהם נראים טוב גם אחרי הדחות מרובות. 

ואם, כמוני, אתם מעדיפים לשטוף כלים בכיור- לפחות תשתמשו במשהו טוב: 
סנו ספארק- נוזל כלים בנוסחה מחוזקת בבקבוק נוח עם משאבה ועם ריח נעים.


שני המוצרים האלו זכו בתואר מוצר השנה 2016! שלא תחשבו, שאני ממליצה לכם על סתם דברים פושטים:)

חג שמח!

2 תגובות: