יום ראשון, 10 באפריל 2016

ורד ברזל- חיבוק מהלב- ליווי ותמיכה רגשית לנשים

כל מי שמכיר אותי יודע שאני לא יכולה לסרב לטיפול. כל טיפול שהוא- נפשי, גופני...
העיקר שימסז'ו לי את הגוף או את הנפש...
כבר חשבתי שאני מכירה את כל סוגי הטיפולים. 
אבל הטיפול שעברתי אצל ורד ברזל לא היה דומה לשום דבר שהכרתי.
ורד, אשר קיבלה אותי בביתה, הושיבה אותי בחדר לטיפול של שעה וחצי, במהלכו עברתי תהליך של ריפוי נפשי לאחת הבעיות אשר מציקות לי לאחרונה.
השיטה, שבה ורד מטפלת, נקראת פסיכו-תורה-פיה. 
לא, אין כאן טעות. הכוונה היא לא לפסיכותרפיה, אלא לתורפיה מהמילה "תורה".
לכל אחד מאיתנו ישנן תבניות חשיבה, אשר "תוקעות" אותנו במודע או שלא במודע מלהתקדם בחיינו.
השיטה הזו מאתרת את אותן התבניות ומתקנת אותן.
הטיפול נעשה על ידי שיחה, אשר בה מאותרת הבעיה שמפריעה למטופלת.
באמצעות דמיון מודרך חוזרים לחוויה, שבה נוצרה לראשונה התבנית השגויה.
החווייה הזו יכולה להיות חוויה מלפני 5 שנים, והיא גם יכולה להיות חוויה מהילדות.
לאחר שמאתרים את הזמן, שבו החלה להתקיים החוויה הזו- יוצרים קשר עם הבורא כדי להבין מה המסר מאותה חוויה, ומעצבים מחדש את התבנית בהתאם לפוטנציאל החיובי שטמון בה.
במהלך החזרה שלי אחורה- נזכרתי במשהו שקרה לפני כחמש וחצי שנים, דימיתי אותו למשהו פיזי בגוף, הפכתי אותו למשהו אחר, ויצרתי קשר עם הבורא כדי להבין מה המסר שהוא רוצה לתת לי.
באמת שקשה להסביר במילים מה בדיוק היה שם. אבל יצאתי מורד עם הרגשה קלילה יותר, כאילו שהשתחרר משהו שהציק לי זמן רב.
בנוסף, ורד גם מטפלת בטיפול גוף-נפש, אשר על ידי עבודה עם הגוף מגיע לרבדים העמוקים של המטופלת, מבצע חוויה מתקנת ומרפא את המצוקה.
אני ממליצה לכל אחת מכן להגיע אל ורד לטיפול. תנו לעצמכן את המתנה הזו.
ורד מקבלת רק נשים.
הטיפולים ניתנים בביתה של ורד בבני ברק או בבית המטופלת (באזור רמת גן, גבעתיים או בני ברק).
ישנה גם אפשרות לטיפול בסקייפ!
לפרטים:
ורד ברזל- 054-2758520
psycho-tora-py.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה