יום שלישי, 5 ביולי 2016

בליסימה- יופי של מקום

קשים הם חייה של הבלוגרית.
השבוע התבקשתי להגיע למתחם היופי "בליסימה" בתל אביב על מנת להתרשם מהמקום לרגל עונת החתונות ואירועי הקיץ הבאה עלינו לטובה.
מתחם היופי בליסימה ממוקם במרכז תל אביב, ובו שתי קומות הכוללות מחלקת עיצוב שיער, טיפולי פנים, איפור, פדיקור, מניקור, רפלקסולוגיה, הסרות שיער וספא דגים. 
המתחם מנוהל על ידי אדירה כהן פלח, ומתאים לכל אשה הרוצה להתפנק ולהרגיש טוב עם עצמה, וגם לכלות, אשר רוצות להגיע למקום, אשר בו יוכלו לקבל את כל מה שדרוש להן ביום החתונה.
על מנת להתרשם כמו שצריך קיבלתי טיפול מפנק במיוחד, אשר כלל עיצוב שיער, שכשוך הרגליים בספא הדגים, טיפול פנים, איפור, מניקור ופדיקור אקספרס.
התחלתי מעיצוב השיער. סולי, מעצב השיער שטיפל בי, חפף את ראשי ועיצב לי תסרוקת בייביליס מקסימה. אני חייבת לציין לחיוב את המקצועיות שלו כמו גם האישיות הכל כך נעימה שלו. 
לאחר עיצוב השיער ניגשתי לקבל טיפול פנים. עליתי לקומה העליונה, ונכנסתי לחדר, אשר בו מתבצעים הטיפולים. החדר מעוצב בצורה נעימה מאוד. מפוזרים בו נרות ריחניים, המוסיפים לאווירה. כשנשכבתי על מיטת הטיפולים נדהמתי לגלות מעלי מראה ענקית, אשר תודות לה יכולתי לצפות כל שלב בטיפול. אם ישנן קוסמטיקאיות הקוראות את הרשומה הזו- אני ממליצה לכן בחום על הפטנט הזה! המראה שהוצבה מעלי נתנה לי ביטחון. אהבתי את זה שאני יכולה לעקוב אחרי הטיפול, ולראות בכל שלב מה ליאת  הקוסמטיקאית מבצעת. הטיפול, אשר בו נעשה שימוש במוצרי חווה זינגבוים, היה מפנק מאוד, ואחריו העור נראה נקי וזוהר. מומלץ!
(זו ליאת הקוסמטיקאית שטיפלה בי)
אחרי הטיפול ניגשתי לאדירה , אשר איפרה אותי איפור ערב.
(זו אדירה מאפרת מישהי שהיא לא אני)
 נדהמתי (לטובה) כשראיתי את התוצאה במראה. יחד עם התסרוקת והאיפור הייתי ממש מוכנה ליציאה. 
אבל כדי שארגיש שהתפנקתי עד הסוף- העניקו לי גם פדיקור ומניקור אקספרס. 
יצאתי משם בהרגשה נפלאה.
חשוב לציין, שאמנם מתחם בליסימה מתאים לכל הנשים באשר הן, אך הוא גם מתאים מאוד לנשים מהמגזר הדתי והחרדי, מכיוון שישנה אפשרות לקבל צוות של נשים בלבד שיטפלו בכן. כמו כן, בבליסימה מתמחים בטיפול מקצועי בפאות, הכולל חפיפה, עצוב בפן וכו'. 
לרגל עונת הקיץ מציעים בבליסימה חבילות מיוחדות:
-חבילה לכלה ולמלוות, הכוללת טיפול פנים מפנק (יממה לפני האירוע על מנת להראות קורנת ביום שאחרי), תסרוקת, איפור מקצועי, פדיקור, מניקור. ובנוסף- פן ומריחת לק לשתי מלוות במחיר של 2500 שקלים בלבד! (במקום 4500)
-טיפול יופי המתאים לימי השרב- טיפול מצנן ומרענן, הכולל מסכה מקררת ושילוב של ידית קרח ייחודית. הטיפול הוא טיפול קצר האורך בין 20 ל25 דקות בלבד. הטיפול כולל ניקוי פנים עם סבון, פילינג, מריחת סרום ויטמין סי, מסכת ויטמין E, מסכה מקררת, ידית קרח, סרומים, הנחת קרם לחות ומקדם הגנה. מיד בתום הטיפול ניתן להתאפר ולהמשיך את היום. מחיר הטיפול: 250 שקלים בלבד.

מתחם היופי בליסימה
דיזנגוף 145 
תל אביב
03-643-2366





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה