יום שלישי, 5 ביולי 2016

פרוייקט הדיאטה הבריאה של שירה- המשך


גם השבוע אני צמודה לתפריט שנתנה לי סיגל הדיאטנית, ודואגת לבלוע את הכמוסות של שובע וגם את האבקה כדי שארגיש שבעה יותר
היום הייתי במסיבת הסיום של בני הגדול.
לאחר המסיבה הייתה ארוחת בוקר להורים.
ומה בתפריט?
בורקס גבינה, בורקס תפוחי אדמה ובורקס פיצה.
לקינוח היה ניתן לבחור בין קרואסון לרוגעלך.
הבטתי בבורקסים. הם הביטו בי בחזרה. ואז עשיתי מעשה, שלא הצלחתי לעשות מעולם!
אמרתי לא לבורקס!
פשוט הלכתי הביתה, והכנתי לי כריך משתי פרוסות לחם קל עם חומוס.
באותו רגע הרגשתי הרגשת ניצחון מדהימה.
זה משהו שמעולם לא הצלחתי לעשות. בעבר, אם נכחתי במקום שהיה בו בורקס, ומאיזושהי סיבה לא אכלתי אותו- חשבתי עליו כל היום. והפעם- פשוט הצלחתי להיות חזקה יותר מהבורקס.
מגיעה לי טפיחה על הכרס, לא?
 מכיוון שמדי פעם אני מקבלת מוצרים לסקר בבלוג- קיבלתי הפעם רביולי... (מעולה דרך אגב)
רביולי, כידוע, משמין יותר מסלט
בישלתי את הרביולי עם רוטב שמנת 5% כדי למזער נזקים, והגשתי אותו לארוחת הערב
חצי שעה לפני שאכלתי- שתיתי את האבקה של שובע.
מילאתי צלחת ברביולי (צלחת קטנה, כי בכל זאת אני בדיאטה), והתחלתי לאכול. ואז קרה דבר מופלא- אכלתי רק חצי מהכמות, והרגשתי שבעה לגמרי! לא היה לי צורך לסיים את הצלחת! איזה כיף. ניצחון שני השבועJ


9 תגובות:

  1. שירה, את מלכה! בפעם הבאה נבנה תפריט למסיבת הסיום..

    השבמחק
  2. שירה, את מלכה! בפעם הבאה נבנה תפריט למסיבת הסיום..

    השבמחק
  3. תשובות
    1. תודה קובי! חצי שירה היא שירה וסרמן המהממת הידועה בשם זה. אני אסתפק בשני שליש שירה:)

      מחק
  4. שירה מקסימה,
    הרעב הוא לא אויב שצריך לדכא אותו עם כדורים ואבקות. כבר שווקו בעבר דיאטטת טבעיות שהוכחו כמסוכנות ודווקא את, אישה ואמא צעירה שכל כך הרבה אנשים זקוקים לה צריכה לשמור על עצמה. להיות רזה זה כיף גדול, אבל מה יקרה אחרי שתגיעי למשקל היעד? אני מניחה שלא תצרכי את הכמוסות לעד... השינוי מתחיל בראש, בכוח הרצון,במחוייבות למטרה ולעצמך ואני בטוחה שיש בך את כל אלו.

    השבמחק
    תשובות
    1. שירלי היקרה שלי, תודה על הדאגה! הכמוסות טבעיות לחלוטין, וכמובן שבדקתי אותן טוב טוב לפני שהתחלתי לקחת אותן. מבחינתי הכמוסות והאבקה עוזרים לי ונותנים לי מוטיבציה. אני לא אקח אותם לנצח. אל דאגה. רק עד שארגיש שאני כבר יכולה בלי:) ובלי קשר- כיף לי שנכנסת לבלוג. אוהבת אותך תמיד.

      מחק
    2. מה לעשות, אני קרציה, תמיד דואגת :) אחרי שהגעתי למשקל היעד אצל חלי ממן מאוד התקשיתי לשמור על התפריט הקבוע. יש משהו משחרר בתחושת ההישג וזה משפיע גם על התזונה, אצלי בכל אופן. את מדחררת קצת פה וקצת שם והופ - עלית שני קילו. אני לא יודעת איך הייתי מתמודדת גם עם הרעב שחוזר. ראיתי שהדיאטנית כתבה לך להתייעץ גם בנוגע למועדי נטילת הכמוסות, אולי כדאי להתכונן נפשית גם להפסקתן כי בקצב שאת יורדת נראה לי שתוך חודשיים תגיעילמשקל שלך.

      מחק