יום ראשון, 24 ביולי 2016

הדיאטה הבריאה של שירה- המשך

איזה שבוע מטורף זה היה!
חודש יולי הוא תמיד החודש העמוס ביותר השנה עבורי.
למי שלא יודע- בדיי ג'וב שלי (מלבד היותי בלוגרית) אני שחקנית ומנהלת תיאטרון להצגות ילדים.
תמיד ביולי אני מופיעה בלי סוף, וחורשת את כל הארץ.
מה שאומר... הרבה ארוחות בחוץ.
אני לגמרי מפרנסת את תחנות הדלק. גם אני צורכת כמויות גדולות של דלק בשל הנסיעות, וגם חנויות הנוחות יוצאות ממני נשכרות.
כשאני יוצאת ב6.00 בבוקר מהבית וחוזרת מאוחר- יוצא שאני קונה סנדוויצ'ים בחנויות הנוחות, אשר מחליפים לי את הארוחות.
אבל לנוחות הזו יש מחיר- השבוע עליתי 400 גרם:(
סיגל הדיאטנית עודדה אותי, ואמרה שלאור הנסיבות זה לא נורא.
הכי חשוב, לדבריה, הוא לאסוף את עצמי ולחזור למסלול.
סיגל הציעה שבכל פעם שיש לי יום כזה שמהבוקר עד הערב אני בחוץ- אכין לעצמי ערב קודם שלושה כריכים מלחם קל. אחד לבוקר ושניים לצהריים.
בכריך של הבוקר אפשר לשים גבינה 5%, חומוס או כל ממרח אחר שאני בדרך כלל אוכלת בבוקר, ובכריכים של הצהריים-חביתה, פסטרמה או אפילו שניצל קטן.
החל מהשבוע הבא אני אאמץ את מה שסיגל אמרה, ואשתדל יותר.
כמובן שאני לא שוכחת לקחת איתי לדרכים את הכמוסות של שובע, שעוזרות לי להמנע מלהכנס למצב של רעב-יתר, וכך לזלול מכל הבא ליד.
בתקווה שעד הפעם הבאה ארזה לפחות את מה שעליתי (אם לא יותר)!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה