יום שני, 22 באוגוסט 2016

הדיאטה הבריאה של שירה- סיכום

לפני חודשיים התחלתי בפרוייקט הדיאטה הבריאה של שירה בשיתוף פעולה עם דיאטת שובע.
חשפתי בפניכם את העליות והירידות, את ההתמודדות שלי עם הרעב, הפגישות עם הדיאטנית, וההתמדה שלי בנטילת הכמוסות והאבקה של דיאטת שובע, אשר עזרו לי לשבוע יותר מהר.
בשבוע שעבר התנהלה הפגישה האחרונה שלי עם סיגל הדיאטנית, ובה ערכנו סיכום ותזכורת מה עלי לאכול וממה להימנע על מנת להמשיך את תהליך הירידה במשקל. בפגישה הזו לא הייתי מאוד מרוכזת כי נאלצתי להביא איתי את כל הילדים (בכל זאת אוגוסט. לצערי אין לי סידור עבורם בימים אלו...).

מזל שסיגל כתבה לי את הכל בצורה מסודרת, כדי שלא אפספס שום דבר:)
עדיין יש לי כמה קילוגרמים עודפים, ולכן אני לא מפסיקה את הדיאטה. אני רק מפסיקה לכתוב עליה, ומתפנה לכתיבה על דברים אחרים, שקצת נזנחו לאחרונה:)
אני רוצה להודות לכם על כך שעקבתם, קראתם, הערתם. עצם הידיעה שיש מישהו שקורא את מה שעובר עלי עזרה לי להתמיד.
ותודה רבה לדיאטת שובע, שבזכותה הצלחתי לרדת במשקל מבלי להרגיש רעבה כל הזמן!

אז.. נתראה ברשומות הבאות:)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה